Meer loyale klanten met spaarprogramma voor BLOEM!

terug naar cases

Spaarprogramma voor BLOEM

Wij hebben voor de 6 winkels van BLOEM! een uniek multichannel spaarprogramma opgezet. Alle winkels van Bloem maken gebruik van het Bovertis kassasysteem. Door een koppeling tussen de kassa en hun eigen online Magento webshop te realiseren, kunnen klanten met een fysieke of digitale spaarkaart sparen en beloond worden in alle 6 de vestigingen én de webshop. Klanten kunnen zelf een persoonlijke aanbieding als spaardoel instellen.

Progressief sparen

Met ons progressieve spaarsysteem kunnen klanten zelf kiezen welke persoonlijke aanbieding zij willen gebruiken. Zodra de klant een bepaald aantal punten heeft gespaard, krijgt zij een voucher toegestuurd. De klant kan er dan zelf voor kiezen om door te sparen tot een volgende aanbieding, of de huidige aanbieding te verzilveren. Ook kiest BLOEM! ervoor om nieuwe aanmeldingen te belonen met een kortingsvoucher van € 5,-.

Vouchers bloem

Winkelconcept BLOEM van Fleurtiek

Fleurtiek voorziet de zakelijke markt al sinds 1988 van relatiegeschenken en bloemabonnementen. En wordt hierbij alom gewaardeerd door de betrouwbare service.

Ook staan zij bekend om de goede kwaliteit van de bloemen die geleverd worden. Dagelijks komen de bloemen vers van de veiling en van geselecteerde kwekers. Doordat Fleurtiek zo veel verschillende activiteiten ontplooit worden de bloemen grootschalig ingekocht tegen zeer scherpe prijzen. Onder Fleurtiek valt ook het winkelconcept BLOEM! een trendy moderne bloemenwinkel.



Meer over loyalty marketing

Whitepaper: 7 marketingkansen met een loyalty programma

download gratis whitepaper

Vul je gegevens in en ontvang direct ons whitepaper.

Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht

In dit whitepaper nemen we je mee in de wereld van digital loyalty.

Na het lezen van dit document weet je:

- wat een digitaal loyalty programma is

- hoe je hiermee inzicht krijgt in je klantdata

- wat een loyalty programma de marketeer en organisatie aan nieuwe marketingkansen biedt

Richard 20190917 DBF 210 web 2
Richard de Jong Client Service Manager

Aan de slag met een eigen spaarprogramma? Ik help je graag bij het realiseren en invullen van het beste spaarprogramma.

  • samenwerken voor succes
  • heldere afspraken
  • de beste oplossing vinden
  • gedreven

Contact opnemen

Vul het contactformulier in voor het stellen van je vraag, opvragen van een offerte of het maken van een afspraak. Wij nemen spoedig contact met je op.

Wij zijn dbf. Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!

Form has been submitted successfully!