Allemaal Aafje

klant

Allemaal Aafje

sinds

2015

branche

zorg

u
itdaging Allemaal Aafje

Continuïteit rondom lidmaatschaps- proces gedekt

Aafje biedt met haar thuiszorgprogramma Allemaal Aafje een volledig dienstenpakket om haar leden zo lang mogelijk thuis te laten wonen. Naast aantrekkelijk voordeel voor nu én unieke zorggaranties in de toekomst, zorgt Aafje ook voor de onderlinge, gezellige contacten. Aafje heeft door de inzet van Marion niet alleen de continuïteit van alle klantprocessen die binnen het lidmaatschap vallen geborgd, maar ook meer inzicht in wie nu precies haar leden zijn en hoe de communicatie daarop kan worden afgestemd. De combinatie van klantproces, data, kenmerken en gedrag maakt de marketingafdeling happy!
i
nzicht door marion
'Marion geeft vorm aan onze wensen en biedt ons loyaliteitsprogramma Allemaal Aafje een mooie toekomst!'
Kim Wuyts, senior communicatieadviseur Allemaal Aafje
o
nze oplossingen

_uitgebreid inzicht in de leden

inzicht in kcc activiteiten

De Klant Contact Center diensten zijn bij dbf belegd. Aafje blijft voldoende op de hoogte door de KCC Inzagemodule van Marion, die dbf beschikbaar heeft gesteld. Handig, voor als Aafje even dat ene lid wil opzoeken om na te gaan hoe het klantcontact precies is verlopen.

dashboard

Hiernaast worden zoveel mogelijk data en kenmerken van het lid vastgelegd. Hiermee wordt op maat en naar behoefte communiceren steeds beter mogelijk. Door middel van een Dashboard zijn de belangrijkste pijlers voor de marketing afdeling altijd inzichtelijk.

selectie module

Voor specifiek inzicht in het aantal leden met bepaalde eigenschap(pen) wordt de speciale Selectie Module van Marion gehanteerd. Zo kan Aafje zelf eenvoudig een selectie bepalen, uitvoeren en indien gewenst actie ondernemen.
h
oe?

_beheer én loyalty geïntegreerd in marion

De continuïteit rondom het beheer van de Allemaal Aafje leden is gedekt. Maar ook de minstens zo belangrijke marketing loyalty aspecten komen aan bod. De integratie van deze informatie is de oplossing voor de happy marketeer. Zo kan deze informatie worden gebruikt om de customer journey voor het prospect Aafje lid en huidig Aafje lid na te lopen en indien nodig de stappen in de journey aan te passen. Tevens kan de marketing automation eenvoudiger worden opgestart. 

r
esultaten

Meer tijd voor kern- activiteiten

Aafje heeft met Marion meer ruimte om zich te richten op haar kernactiviteiten in plaats van zich zorgen te maken over een primair lidmaatschapsproces.

Happy Marketeer

De combinatie van het klantproces, data, kenmerken en gedrag maakt de marketing afdeling van Aafje happy!
c
ontact met dbf

_meer weten

bellen 010 26 46 060 of liever whatsapp contact 06 12518332
Lisette Schulp
Lisette Schulp
Accountmanager
Wij maken gebruik van cookies. Wil je meer weten?