Digitale Holland Pass voor toeristen

d
igitale pas

Digitale Holland Pass

Voor Holland Pass hebben wij, dbf en DataMatch, de digitale variant van deze toeristenpas ontwikkeld en gerealiseerd. Naast de fysieke pas was er behoefte aan een digitale variant. Sinds 11 juli 2019 kan de Holland Pass volledig digitaal in de Wallet vanaf iedere smartphone gebruikt worden.

m
akkelijk en snel

Holland Pass in de Wallet

Holland Pass verkocht alleen fysieke passen aan vooral buitenlandse toeristen. De pas biedt een aantal credits, waarmee toeristen gratis toegang krijgen tot geselecteerde musea, attracties en bezienswaardigheden in Nederland. Toeristen dienden de Holland Pass bij aankomst in Nederland op te halen bij één van de pick-up points in Amsterdam. De nieuwe digitale pas is gemakkelijk online te bestellen en direct op te slaan in de Wallet van een smartphone.

q
uote

“We zijn zo trots als een pauw met onze digitale Holland Pass!”

Nina van den Abeele, account manager Holland Pass, Tourism Group International

m
eer dan een pas

Voordelen van de digitale Holland Pass

  • Lagere aankoopdrempel: toeristen hoeven de Holland Pass niet meer op te halen, maar kunnen direct van hun vakantie genieten.
  • Meer marketingdata: Holland Pass heeft direct inzicht in wie, wanneer, welke pas koopt
  • Kosten- en milieubesparend: minder productie van fysieke passen
m
akkelijk in gebruik

Zo werkt de digitale Holland Pass

  1. Op de website van Holland Pass plaatst de toerist een bestelling voor een small, medium of large Holland Pass. Iedere variant bevat een aantal credits.
  2. Na de online betaling ontvangt de toerist een mooie bevestigingsmail en wordt met een minimaal aantal kliks door het proces geleid.
  3. De digitale pas is gebruiksklaar! Op zowel Apple als Android toestellen.
  4. Bij de kassa van een bezienswaardigheid wordt de Holland Pass gescand en de credit afgeschreven.
  5. De toerist heeft inzicht in het saldo op de pas.
k
lantenservice

App voor de servicedesk

Naast de digitale kaart hebben wij ook een applicatie voor de Servicedesk van Holland Pass in ons platform Marion gerealiseerd. Hiermee kunnen de medewerkers van de servicedesk mogelijke problemen van klanten snel oplossen.

m
eer info

Contact

Wil je meer weten over de digitale pas en hoe wij deze ook voor jouw organisatie kunnen inzetten?

Neem contact met ons op:
sales@dbf.nl of 010 - 264 60 60

Contact
Wij maken gebruik van cookies. Wil je meer weten?