i

Om resultaten te boeken is het belangrijk de doelstellingen te monitoren en bewaken

m
Meten en monitoren

Succes zit in cijfers

Je hebt inzicht in het gedrag van je klanten, je loyaliteitsplan is uitgerold en je klantcontactstrategie loopt op rolletjes. Nu kun je gaan meten en monitoren. Onze dashboards en rapportages bieden uitkomst. Ze maken het je makkelijk om de doelstellingen te bewaken en te optimaliseren. Je kunt zelf in de cijfers duiken of ons de analyses laten doen.
Fill 1
_contact
Lisette Schulp
Accountmanager

010 26 46 060
l.schulp@dbf.nl
b
blijf ‘in control’

_heldere overzichten

De rapportages en monitoringsoverzichten rollen uit onze flexibele systemen. Flexibel? Ja, wij richten het systeem in naar jouw wensen. Ga zelf aan de slag of laat ons een standaard rapportage definiëren. In beide gevallen houd je een vinger aan de pols. 

o
onze tools

Wij verzorgen het volledige betalingsverkeer. Ook zorgen we voor de controle, verwerking en uitbetaling van ingediende declaraties. Je totale administratie is in veilige handen, zonder dat je het overzicht verliest.

Met deze sympathieke vorm van loyalty marketing verhoog je jullie klantbetrokkenheid. Jouw klanten registreren hun waardevolle items en via onze 'retourservice' komen vinder en eigenaar direct samen.

Data is de basis van iedere onderneming. Wij gebruiken de modernste ontwikkeltechnieken en databasesystemen om jullie database veilig te beheren. We maken volautomatische back-ups en zetten de gegevens om naar bruikbare informatie.

k
kpi's bepalen

_succes meten

Je wilt weten wanneer je spreekt van succes. Wij zetten jullie doelstellingen stapsgewijs om naar een concreet programma met KPI's.

m
marion

Marion geeft je controle

Om alle data uit het gestructureerde klantbeeld juist te interpreteren, zetten we Marion in. Zij bundelt alle klantkenmerken, data en contacten in één online loyalty platform. 

Marion
c
contact met dbf

_wil je meer controle?

Lisette Schulp
Lisette Schulp
Accountmanager