i

Ontdek hoe klanten zich gedragen en gebruik deze gegevens in je loyaliteitsplan

i
Inzicht

Ken je klanten

Je wéét dat klanten het succes van je organisatie bepalen. Hoe relevanter je bent, hoe groter het succes. Maar hoe goed ken je je klanten nu echt? Wij helpen je met het doorgronden van jullie klanten. Naast alle standaard processen rondom je community beheer, brengen wij het gedrag en kenmerken van klanten in kaart. In een centraal klantbeeld bijvoorbeeld.
Fill 1
_contact
Anja Sinnecker
Verkoop Medewerker Binnendienst

010 26 46 060
a.sinnecker@dbf.nl
o
onze tools

Zelf je community beheren via onze software of het beheer uit handen geven aan ons? Het kan allebei. Via ons online loyalty platform beheer je eenvoudig je community en heb je inzicht in alle klantgegevens. Handig voor marketingacties en managementrapportages.

Wij whatsappen met je klant, sturen hen pushberichten en verzorgen
e-mailcampagnes. Alle data slaan wij op in Marion. Zo ben jij vrij om te focussen op resultaat, en niet op uitvoering.

Data is de basis van iedere onderneming. Wij gebruiken de modernste ontwikkeltechnieken en databasesystemen om jullie database veilig te beheren. We maken volautomatische back-ups en zetten de gegevens om naar bruikbare informatie.

Het waarderen en belonen van je klanten loont. Het leidt tot het doen van herhalingsaankopen en mond-tot-mondreclame. Wij begeleiden je bij het bedenken, opzetten en uitvoeren van loyalty programma's.

i
inzicht in jouw klanten

_breng je klanten in kaart

centraal klantbeeld

Meestal zijn de gegevens van verschillende contactmomenten vastgelegd in uiteenlopende systemen. Onhandig. Wat je nodig hebt is één centraal klantbeeld. Eén overzicht van alle gedragingen, interesses en historie per klant en prospect. Wij creëren dat centrale klantbeeld.

focus in klantbestand

Haal het maximale uit je klantenbestand. Deel klanten in naar klantwaarde en koppel daar strategische richtingen aan. Wij helpen met segmenteren en het ontwikkelen van klantwaarde.
m
marion

Marion geeft je inzicht

Marion laat je community groeien. Zij bundelt alle klantdata, kenmerken en contacten in één online marketing en loyalty platform. Jij kiest de tools en strategie, Marion doet het werk.

Marion
d
data-analyse

_efficiëntere campagnes

Vaak verklaren we achteraf waarom een actie of aanbod heeft gewerkt (of niet). Maar hoe efficiënt zou het zijn als je de toekomst kunt voorspellen? Met een voorspelmodel schat je de kansen van je campagne beter in. Dankzij onze geavanceerde data-analyse voorkom je onnodige kosten, stem je marketing en inkoop beter op elkaar af en communiceer je gerichter met je klanten. 

c
contact met dbf

_wil je meer inzicht?

Anja Sinnecker
Anja Sinnecker
Verkoop Medewerker Binnendienst