i

Bouwen aan een sterke en loyale klantrelatie doe je door aandacht te geven

b
Bepalen van tactieken

Bouw aan een loyale relatie

Bouwen aan een sterke en loyale klantrelatie start op het moment dat een potentiële klant zijn interesse toont. Vanaf dat moment is het áán. Je geeft je klant regelmatig aandacht (ook de trouwste). Je inspireert en verrast hen, waardeert en beloont hen. Op de juiste momenten en via de juiste kanalen. Als ware het een oude vriend. Hoe pak je dat aan? Door de juiste tactiek te bepalen. Wij helpen daarbij.
Fill 1
_contact
Claudia van der Hoek
Accountmanager

010 26 46 060
c.hoek@dbf.nl
o
onze tools

Het waarderen en belonen van je klanten loont. Het leidt tot het doen van herhalingsaankopen en mond-tot-mondreclame. Wij begeleiden je bij het bedenken, opzetten en uitvoeren van loyalty programma's. 

Onze medewerkers uit het klantcontactcenter bedienen alle kanalen, kennen je organisatie, diensten en producten zó goed, je zou hen bijna aannemen. 

Wij printen, couverteren, verpakken en verzenden jullie DM-mailing. Met plezier (en soms zingend) zorgen we voor een gepersonaliseerde mailing die op tijd op de mat valt bij jullie klanten.

Met deze sympathieke vorm van loyalty marketing verhoog je jullie klantbetrokkenheid. Jouw klanten registreren hun waardevolle items, en via onze 'retourservice' komen vinder en eigenaar direct samen. 

m
marketing automation

_automatische triggers inzetten

Met onze marketing automation software stuur je eenvoudig (en automatisch) klanten persoonlijke een-op-een boodschappen via verschillende kanalen. Jij richt de flows per campagne in (voor een jaar, als je wilt) en de software doet de rest. 

m
marion

Marion bundelt data en klantcontacten in één online platform

Jij bepaalt de klantcontactstrategie. En Marion maakt automatisch contact met je klanten via bestaande kanalen én via onze communicatiewegen, zoals onze e-mailservice, klantcontactcenter en fulfilment. 

Marion
k
kansen signaleren

_samenwerken met projectmanager

Alle programma’s en campagnes worden begeleid door een campagne- of projectmanager. Iemand die de belangen van je organisatie en jouw klanten in de gaten houdt, zorgt dat alles soepel verloopt en signaleert waar kansen en mogelijkheden liggen.

c
contact met dbf

_verder bouwen aan je klantrelatie?

Claudia van der Hoek
Claudia van der Hoek
Accountmanager