i

interaction

Bouwen aan een sterke en loyale klantrelatie doe je door aandacht te geven

b
epalen van tactieken

Bouw aan een loyale relatie

Bouwen aan een sterke en loyale klantrelatie start op het moment dat een potentiële klant zijn interesse toont. Vanaf dat moment is het áán. Je geeft je klant regelmatig aandacht (ook de trouwste). Je inspireert en verrast hen, waardeert en beloont hen. Op de juiste momenten en via de juiste kanalen. Als ware het een oude vriend. Hoe pak je dat aan? Door de juiste tactiek te bepalen. Wij helpen daarbij.
_contact
Claudia van der Hoek


o
nze tools
m
arketing automation

_automatische triggers inzetten

Met onze marketing automation software stuur je eenvoudig (en automatisch) klanten persoonlijke een-op-een boodschappen via verschillende kanalen. Jij richt de flows per campagne in (voor een jaar, als je wilt) en de software doet de rest. 

m
arion

Marion bundelt data en klantcontacten in één online platform

Jij bepaalt de klantcontactstrategie. En Marion maakt automatisch contact met je klanten via bestaande kanalen én via onze communicatiewegen, zoals onze e-mailservice, klantcontactcenter en fulfilment. 

Marion
k
ansen signaleren

_samenwerken met projectmanager

Alle programma’s en campagnes worden begeleid door een campagne- of projectmanager. Iemand die de belangen van je organisatie en jouw klanten in de gaten houdt, zorgt dat alles soepel verloopt en signaleert waar kansen en mogelijkheden liggen.

c
ontact met dbf

_verder bouwen aan je klantrelatie?

Claudia van der Hoek
Claudia van der Hoek
Wij maken gebruik van cookies. Wil je meer weten?