Wij zijn dbf

jouw partner in het bouwen van sterke klantrelaties

ontmoet ons team >

Van data naar de beste klantervaring

Hoe geef je jouw klanten de persoonlijke aandacht die ze verdienen? Hoe veel het er ook zijn. Wij helpen je met slimme inrichting van klantdata en ontzorgen in klantcontact en processen. Zo ontstaat verbinding en worden jouw klanten ambassadeurs.

Scherm

Wij geloven in oprechte aandacht

Er is altijd behoefte aan oprechte aandacht. Zeker in een digitale wereld is die onveranderd groot. Het is de pijler waarop we zijn gebouwd. Aandacht maakt alles beter. Het geeft ruimte voor groei, samen ontwikkelen en het bouwen van sterke relaties. Persoonlijk en vanuit het hart.

Oprechte aandacht dbf 33

“Onze specialisten verbinden datastromen of bouwen wat er nodig is, zodat het geheel werkt als één geoliede machine. Het leidt tot dieper inzicht in je klant: we zien wat werkt, bij wie en waar. Door daarop in te spelen heeft je klant altijd de beste ervaring.”

Zorgvuldig gecertificeerd

Gegevens zijn bij ons heilig. We behandelen jouw data zorgvuldig en discreet. Onze certificaten zijn daarvan het bewijs. We voldoen aan de geldende wet- en regelgeving vastgelegd in de AVG, dus geen zorgen.

waarom

Partnerschap zit in ons DNA. Relaties bouwen is samenwerken. Wij staan voor volledig partnerschap en bieden een solide basis waar je op kunt vertrouwen. Met veel van onze klanten hebben we een sterk, jarenlang partnerschap opgebouwd.

"Wij zijn jouw partner in het bouwen van sterke klantrelaties."
23 jaar ervaring

Wij begonnen klein, zoals dat gaat. Vandaag de dag beheren we 3,5 miljoen klantgegevens.

één team, één missie

Met alle expertises onder 1 dak zijn we een hechte club. We hebben plezier in ons werk én met elkaar.

bewezen succesvol

Onze klanten groeien. En zijn klaar voor de toekomst. Daar doen we het voor!

nuchter en persoonlijk

We werken met korte lijnen en heldere afspraken. Zonder verrassingen achteraf.

Wat klanten over ons zeggen

Stayokay en dbf

"Al jaren besteden we de ledenservice van de Stayokay card uit aan het Klant Contact Centrum van dbf. En daar zijn wij erg tevreden over!"

Stayokay Hostels

bekijk alle klantcases >
Museumkaart logo 01

“Het team bij dbf is prettig in de omgang en gedreven om er samen een succes van te maken.”

Stichting Museumkaart

Abn amro logo 01

"dbf levert een belangrijke bijdrage aan de ABN AMRO Stand-By Service. Een fijne samenwerking met betrokken en klantgerichte mensen.”

ABN AMRO

Neem contact met ons op

Is samen groeien, ontwikkelen en sterke relaties bouwen wat je wil? Dan zijn wij jouw partner. We vertellen je graag meer over onze werkwijze en oplossingen. Vul het contactformulier in of bel ons. We kijken er naar uit je te spreken!

Form has been submitted successfully!