Zo verhoog je de besteding van bestaande klanten

Volledige controle over alle mobiele loyaltycampagnes

m
obiele loyaliteit

Bouw een mobiel loyalty programma

We zijn innig verbonden met onze telefoon. We kijken erop als we met vrienden of familie zijn, in de auto, op straat of in bed. Een relevante mobiele loyaliteitsstrategie is onmisbaar voor een succesvolle relatie met je klant. In deze whitepaper lees je hoe een mobiel loyaliteitsprogramma bijdraagt aan het werven van nieuwe klanten en het verhogen van bestedingen van bestaande klanten.
i

Inzichten uit de whitepaper

download whitepaper (0.3 MB)

1

rijke klantprofielen leveren input voor nieuwe promoties

2

een app biedt een rijke en zeer persoonlijke gebruikerservaring
download whitepaper (0.3 MB)
o
nline loyalty platform

Marion laat je community groeien

Marion is onze expert in marketing automation. Zij weet als geen ander hoe je een loyale klantrelatie opbouwt via de smartphone.

Marion
s
amenvatting whitepaper

_inzetten op gerichte aanbiedingen

Nieuwe klanten werven, de besteding van bestaande klanten vergroten en inzetten op retention. Een mobiel loyaliteitsprogramma is meer dan alleen digitale coupons versturen. Je krijgt inzicht in je doelgroep en communiceert gerichter.

In de whitepaper lees je meer over het opbouwen van een mobiel loyaliteitsprogramma. Welk technologisch model gebruik je? Welke belangrijke punten mag je niet uit het oog verliezen? En hoe helpt mobiele loyaliteit om je doelen te bereiken?

c
ontact met dbf

_doorpraten over mobiele loyalty?

bellen 010 26 46 060 of liever whatsapp contact 06 12518332
Lisette Schulp
Lisette Schulp
Accountmanager
Wij maken gebruik van cookies. Wil je meer weten?