Alblasserdamse Haringparty: bezoekersregistratie
Van uitnodiging tot rapportage: het hele proces van bezoekersregistratie goed geregeld!
Data- & loyaliteitsoplossingen in de vrijetijdsbranche.
Wij helpen bezoekersdata centraliseren en visualiseren, zodat de marketeer gerichte acties voor meer loyaliteit, groei en omzet kan realiseren.
Veel attractieparken, musea, hotels, dierenparken en andere aanbieders in de vrijetijdssector bezitten een goudmijn aan bezoekgegevens. Verschillende (kassa)systemen op meerdere locaties in het land of op het park maken het de marketeer lastig één totaalbeeld van bezoekers te krijgen. Dat is waar wij om de hoek komen.
Wij werken o.a. voor attractiepark Plaswijckpark, Hostelketen Stayokay, Adventure Park Gouda en Museumkaart. Lees verder en ontdek onze data-marketing oplossingen.
Met ons eenvoudige online ticketsysteem verkoop je makkelijk digitale toegangstickets op je website of op locatie. We implementeren diverse toegangsbewijzen, zoals groepstickets en abonnementen, die direct in de Wallet van een smartphone gebruikt kunnen worden. Het systeem is gericht op gemak voor zowel bezoekers als medewerkers. We koppelen het ticketsysteem met de kassa en een e-mailmodule. De abonnementen administratie verloopt zo automatisch via slimme e-mail triggers.
Aan het ticketsysteem is een scanning module gekoppeld. Bezoekers scannen hun digitale ticket of abonnement bij de ingang, horeca of souvenirwinkel. De gedragingen en aankopen van bezoekers (data) worden gecentraliseerd in een realtime marketing dashboard. Je weet wie, wanneer en hoelang jouw locatie bezoekt en hoeveel er tijdens een bezoek wordt besteed. Met dit inzicht kun je door gerichtere en persoonlijke campagnes de omzet, bezoekfrequentie en loyaliteit van klanten vergroten.
Het marketing dashboard is een onmisbare toevoeging aan onze systemen. Hierin worden alle bezoekersgegevens vanuit de verschillende geïntegreerde bronnen (website, kassa, kiosk, reserveringssysteem, winkel, horeca etc.) bij elkaar gebracht en gevisualiseerd in overzichtelijke figuren. Data beheren is onze expertise en leidt tot bruikbare inzichten. Welke gegevens mis ik? Waar liggen omzetkansen? Hoe ziet mijn bezoekersprofiel eruit? Deze vragen kun je dan gaan beantwoorden. Daar wordt iedere marketeer blij van!
We verzamelen kenmerken en gedragingen uit verschillende kanalen en systemen om tot bruikbare bezoekersprofielen te komen. Denk aan contactgegevens, demografische data, aankoopgeschiedenis, kanaalgebruik en webgedrag. Met profielen kunnen bezoekerstypes en bezoekerslevels gedefinieerd worden, waaraan voordelen gekoppeld worden. Denk aan een loyaliteitsprogramma waarbij korting of punten gespaard worden bij verlenging van het abonnement, bij aankopen in één van de verkooppunten of korting op horeca en gifts.
> meer info & offerteVan uitnodiging tot rapportage: het hele proces van bezoekersregistratie goed geregeld!
Welke bezoeker is wanneer en hoe vaak op het park geweest? Welke bestedingen heeft de bezoeker in de parkwinkel of horeca gedaan? Het begint bij slimme ticketing en resulteert in een marketing dashboard met inzicht in de kenmerken en gedragingen van bezoekers.
Cora van der Meijde Client Service ManagerIk vertel je graag meer over onze data- en loyaliteitsoplossingen voor de vrijetijdsbranche. Samen doorlopen wij jouw vraagstukken. Ik kijk uit naar je bericht!
Wij zijn dbf. Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!
Vul het contactformulier in voor het stellen van je vraag, opvragen van een offerte of het maken van een afspraak. Wij nemen spoedig contact met je op.
Form has been submitted successfully!