Ledenadministratie

Van inschrijving tot betaling, alles in één modern Customer Data Platform

Wil je minder tijd besteden aan de administratie en meer tijd overhouden? Heb je het gevoel dat de administratie efficiënter kan, maar krijg je het zelf niet voor elkaar? Of werk je in verschillende systemen en bestanden die je geen overzicht geven? Dan biedt ons complete online Customer Data Platform (CDP) Marion uitkomst. Wij nemen de volledige ledenadministratie voor je uit handen of je gaat zelf gemakkelijk aan de slag in Marion.

eenvoudig online leden beheren

Het bijhouden van een ledenadministratie hoeft niet tijdrovend of ingewikkeld te zijn. Met een compleet CDP met ledenbeheer module heb je alle gegevens bij elkaar. Van adressen en geboortedata tot lidmaatschapsbetalingen en verleningen.

Ledenadministratie beheren

Voordelen van ons platform Marion:

  • Gemakkelijk, veilig en snel zelf al jouw leden beheren
  • Bespaar tijd, je hebt alle gegevens bij elkaar
  • Koppeling met print en e-mail tools om (automatische) mailings te versturen
  • Direct betalingsverkeer en automatische incasso’s verwerken in jouw administratie
  • Je mist geen kansen; altijd op tijd met acties, betalings- en verlengingsherinneringen

ledenadministratie én datamarketing platform

Als je jouw ledenadministratie in één platform bij elkaar hebt, biedt dit marketingkansen. Om die te kunnen benutten, omvat het platform naast de ledenadministratie ook een campagnemodule, doelgroep selectiemodule en rapportageportal.

  • Haal het maximale uit leden
  • Behoud meer leden
  • Trek nieuwe leden aan
  • Vergroot loyaliteit

_dbf is partner

In data management

Wij hebben twintig jaar ervaring met data management en beheren zo’n 3,5 miljoen klantgegevens, deze zijn bij ons heilig. We behandelen data zorgvuldig en discreet volgens de AVG.

meer over dbf

Ledenadministratie uitbesteden

Is jouw ledenadministratie zo omvangrijk dat jullie er dagelijks vele uren aan moeten besteden? Overweeg dan om de ledenadministratie uit te besteden. Bij dbf kunnen we het gehele proces uit handen nemen.

Ons Klant Contact Centrum is gespecialiseerd alle vormen van klantcontact voor grote leden- en klantadministraties, banken en goede doelen organisaties. Daarnaast kunnen onze ervaren data managers nóg meer uit jouw data halen door dataverrijking en opschoning van ledenbestanden.

Claudia 20190917 DBF 176 web 2
Claudia van der Hoek Account manager

Lijkt het je heerlijk om je nooit meer zorgen te maken over de ledenadministratie? En ook nog alle marketingkansen te benutten die in jouw data zitten? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!

  • Persoonlijke aanpak
  • brede vakkennis
  • 20 jaar ervaring
  • Klantvriendelijk
  • Relatiemanager

Vraag stellen of een afspraak maken?

Vul het contactformulier in wij nemen spoedig contact met je op.

Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Voorkeur contactmethode
Dit veld is verplicht