Met persoonlijk contact onderscheid je jezelf. Sta klanten vriendelijk te woord staan. Beantwoord vragen correct. Handel klachten netjes af. Of neem snel nieuwe bestellingen aan. Wij staan klanten die inbound bellen voor jouw bedrijf te woord. We zijn de vraagbaak voor organisaties die hun klantenservice uitbesteden.
Op ons Klant Contact Centrum beantwoorden we vragen namens bedrijven. Wij zijn op dat moment die organisatie. We willen dat de klant dit in het telefoongesprek ook zo voelt. Daarom trainen wij onze klantcontact specialisten extra in deze werkwijze.
Klantenservice uitbesteden
We hebben 20 jaar ervaring met het opzetten van klantenservices. We zetten jouw klantcontacten efficiënt en kostenbewust in.
Onze klanten
Wij verzorgen klantcontact voor onder andere :
"Al jaren besteden we de ledenservice van de Stayokay card uit aan het Klant Contact Centrum van dbf. En daar zijn wij erg tevreden over! De medewerkers kennen Stayokay als geen ander en beantwoorden vragen snel, duidelijk en vriendelijk en weten het ook wanneer ze bij ons aan de bel moeten trekken."
Stayokay Hostels
"Ontzettend blij zijn wij met de betrokkenheid van dbf bij Stichting Vrienden van het Sophia. Zij dragen met regelmaat actief een steentje bij op het gebied van hun expertise"
Stichting Vrienden van het Sophia
lees de case
Alles over onze klantcontact diensten.
Een goede klantenservice is onmisbaar. Misschien een inkoppertje. Maar waarom hoor je dan toch regelmatig mensen klagen over de service van bedrijven? Blijkbaar is de klantenservice toch niet altijd op orde. Wij dachten hier eens over na. Zou het kunnen liggen aan de systemen? De mensen? Of de kennis? Het bracht ons op het idee voor een blog. Lees je mee?
lees de blogVerhoog je serviceniveau. Verbeter je imago. En krijg meer inzicht met social media monitoring.
Een live chat service op jouw website is makkelijk voor jouw klanten. Even een appje sturen kan ook.
Altijd bereikbaar zijn voor je klanten? Met dezelfde boodschap? Het Klant Contact Centrum (KCC) van dbf ontzorgt je helemaal.
meer Klant Contact CentrumClaudia van der Hoek Client Service ManagerVan gedachten wisselen over jouw klantenservice uitbesteden? Of onze klantenservice inhuren? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden. Ik kijk er naar uit om je te spreken!
Verder bouwen aan je klantrelatie? Vul het contactformulier in voor het stellen van je vraag, opvragen van een offerte of het maken van een afspraak. Wij nemen snel contact met je op.
Wij zijn dbf. Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!