Inbound bellen en klantenservice uitbesteden

Altijd topservice voor jouw klanten

Waarom jouw klantenservice uitbesteden aan ons?

  • 20+ jaar ervaring met serviceorganisaties
  • Schaalbare teams; geen lange wachttijden
  • Borging van antwoorden in kennisbomen
  • Real time rapportages & dashboards
  • IT-specialisten die backoffices koppelen
  • Multichannel: telefoon, e-mail, live chat en social media
Outbound bellen klant contact centrum dbf

Vriendelijk klantcontact van het hoogste niveau

Met persoonlijk contact onderscheid je jezelf. Sta klanten vriendelijk te woord staan. Beantwoord vragen correct. Handel klachten netjes af. Of neem snel nieuwe bestellingen aan. Wij staan klanten die inbound bellen voor jouw bedrijf te woord. We zijn de vraagbaak voor organisaties die hun klantenservice uitbesteden.

Calls afgelopen 12 maanden

Altijd topservice voor jouw klanten

Op ons Klant Contact Centrum beantwoorden we vragen namens bedrijven. Wij zijn op dat moment die organisatie. We willen dat de klant dit in het telefoongesprek ook zo voelt. Daarom trainen wij onze klantcontact specialisten extra in deze werkwijze.

Klantenservice uitbesteden
We hebben 20 jaar ervaring met het opzetten van klantenservices. We zetten jouw klantcontacten efficiënt en kostenbewust in.

Onze klanten
Wij verzorgen klantcontact voor onder andere :

Klant contact centrum KCC van dbf

Klanten aan het woord

Stayokay en dbf

"Al jaren besteden we de ledenservice van de Stayokay card uit aan het Klant Contact Centrum van dbf. En daar zijn wij erg tevreden over! De medewerkers kennen Stayokay als geen ander en beantwoorden vragen snel, duidelijk en vriendelijk en weten het ook wanneer ze bij ons aan de bel moeten trekken."

Stayokay Hostels

Vrienden sophia en dbf

"Ontzettend blij zijn wij met de betrokkenheid van dbf bij Stichting Vrienden van het Sophia. Zij dragen met regelmaat actief een steentje bij op het gebied van hun expertise"

Stichting Vrienden van het Sophia
lees de case

Download brochure

Klantcontact: alles onder één dak

Alles over onze klantcontact diensten.

download brochure >

Voordelen van onze klantenservice

  • Wij helpen klanten altijd snel. Kom je nu tijd of mensen te kort? Wij bieden snelle service.
  • Wij hebben kennis van jouw product of dienst. Daar zorgen we voor. Klanten krijgen altijd iemand aan de lijn met kennis van zaken.
  • Een persoonlijke klantenservice inhuren is goud waard! Wij maken van klanten, loyale klanten. En van loyale klanten, je grootste fans!
  • Onze IT-specialisten kennen de technische ontwikkelingen. Bij ons blijft je klantenservice van deze tijd.

Vraag een offerte aan

Klantcontact uitbesteden? Wij sturen een offerte

Een goede klantenservice opzetten: hoe doe je dat?

Een goede klantenservice is onmisbaar. Misschien een inkoppertje. Maar waarom hoor je dan toch regelmatig mensen klagen over de service van bedrijven? Blijkbaar is de klantenservice toch niet altijd op orde. Wij dachten hier eens over na. Zou het kunnen liggen aan de systemen? De mensen? Of de kennis? Het bracht ons op het idee voor een blog. Lees je mee?

lees de blog

Social Media Monitoring

Verhoog je serviceniveau. Verbeter je imago. En krijg meer inzicht met social media monitoring.


meer social media monitoring

Live chat service


Een live chat service op jouw website is makkelijk voor jouw klanten. Even een appje sturen kan ook.

live chat uitbesteden

Klant Contact Centrum

Altijd bereikbaar zijn voor je klanten? Met dezelfde boodschap? Het Klant Contact Centrum (KCC) van dbf ontzorgt je helemaal.

meer Klant Contact Centrum
Claudia zw wit 20191121
Claudia van der Hoek Client Service Manager

Van gedachten wisselen over jouw klantenservice uitbesteden? Of onze klantenservice inhuren? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden. Ik kijk er naar uit om je te spreken!

  • persoonlijke aanpak
  • 20 jaar ervaring
  • brede kennis
  • klantvriendelijk

Vraag stellen of offerte aanvragen

Verder bouwen aan je klantrelatie? Vul het contactformulier in voor het stellen van je vraag, opvragen van een offerte of het maken van een afspraak. Wij nemen snel contact met je op.

Wij zijn dbf. Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!