Inbound bellen en klantenservice uitbesteden

Klantcontact moet goed geregeld zijn. Volgens jouw wensen en naar volle tevredenheid van jullie klanten. Echt klantenservice dus. Dat kunnen wij.

persoonlijk klantcontact

Klanten vriendelijk te woord staan, vragen correct beantwoorden, klachten netjes afhandelen of nieuwe bestellingen aannemen; met persoonlijk telefonisch contact kun je je onderscheiden. Wij staan klanten die inbound bellen te woord en fungeren als vraagbaak voor organisaties die hun klantenservice uitbesteden.

Public Relations

Altijd topservice voor jouw klanten

Op ons Klant Contact Centrum beantwoorden we de inkomende telefoongesprekken namens een merk of organisatie. Wij zijn op dat moment die organisatie. We willen dat de klant dit in het telefoongesprek ook zo voelt, daarom trainen wij onze klantcontact specialisten extra in deze werkwijze.

Klantenservice uitbesteden
We hebben 20 jaar ervaring met het opzetten en inrichten van klantenservices. We helpen je jouw klantcontacten zo efficiënt en kostenbewust mogelijk in te richten.

Onze klanten
Wij verzorgen klantcontact voor onder andere Museumkaart, ABN AMRO, CJP, Van Lanschot Bank en hostelketen Stayokay.

KCC dbf klanten

multichannel klantenservice

We snappen dat het niet altijd mogelijk is om alle klantcontacten zelf bij te houden. Klanten worden steeds kritischer, willen sneller antwoord en het liefst kunnen ze jou dag en nacht bereiken. Inbound bellen en een telefonische klantenservice is hiervan één onderdeel. Bellen wordt nog altijd persoonlijk gevonden. Dat neemt niet weg dat klantcontact via webchat, social media, e-mail en WhatsApp groeiende is. Ook dit klantcontact kunnen merken en organisaties aan ons uitbesteden.

Klantloyaliteit home dbf
  • Multichannel: telefoon, e-mail, chat en social
  • 20 jaar ervaring in klantcontact services
  • Efficiënt en nauwkeurig
  • Schaalbare teams; geen lange wachttijden
  • Borging van uniforme antwoorden
  • Overzichtelijke, real time rapportages & dashboards
Calls afgelopen 12 maanden

offerte aanvragen

klantcontact uitbesteden? Wij sturen een vrijblijvend voorstel

Like love share

social media monitoring

Verhoog je serviceniveau, verbeter je imago en krijg meer klantinzicht met social media monitoring.


meer info
Message ads text

Livechat service


Met een live chat service op jouw website maak je het jouw klant extra makkelijk om contact op te nemen. Even een appje sturen kan ook.

meer info
Public Relations

klant contact centrum

Altijd bereikbaar zijn voor je klanten met dezelfde uniforme boodschap? Het Klant Contact Centrum (KCC) van dbf ontzorgt je volledig.

meer info
Claudia zw wit 20191121
Claudia van der Hoek account manager

Van gedachten wisselen over jouw klantenservice uitbesteden, klantcontactstrategie of marketing vraagstukken? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!

  • persoonlijke aanpak
  • 20 jaar ervaring
  • brede kennis
  • klantvriendelijk

contactformulier

Verder bouwen aan je klantrelatie? Vul het contactformulier in voor het stellen van je vraag, opvragen van een offerte of het maken van een afspraak. Wij nemen spoedig contact met je op.

Wij zijn dbf. Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!

Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Voorkeur contactmethode
Dit veld is verplicht