Personal Service

Dé sympathieke vorm van loyalty marketing waar al jouw klanten blij van worden!

neem contact op

Zo zorg je dat klanten geen zorgen hebben over hun eigendommen

Van (bank)passen, mobiele abonnementen en paspoorten tot verzekeringsdocumenten en gegevens van de huisarts; onze Personal Service slaat alle gegevens veilig op en helpt jouw klanten zodra een item verloren, vergeten of gestolen is.

  • Klanten waarderen de extra service en hebben méér reden om jouw kantoor trouw te blijven.
Loyaliteitsprogramma Registratieservice

Wat is Personal Service?

Onze Personal Service is een sympathieke vorm van loyalty marketing waarmee je tevens jullie klantbetrokkenheid vergroot. Je relatie heeft deze service immers aan jou te danken!

De service bestaat uit verschillende onderdelen die los van elkaar of gecombineerd kunnen worden ingezet. Lees in de online brochure hoe Personal Service zorgt voor meer loyale klanten.

download brochure >
Brochure personal service dbf

Voordelen voor jouw organisatie

  • Jij bent de redder in nood: op de momenten dat klanten (in een noodsituatie) hulp nodig hebben, is jouw bedrijf daar met service en oplossingen. Klanten waarderen de sympathieke service en associëren dit met jouw kantoor.
  • Positief in beeld bij klanten: Regelmatig is jouw kantoor onder de aandacht van jouw klanten.
  • Geen omkijken naar: wij verzorgen de Personal Service volledig; je hebt er zelf geen omkijken naar.
  • Uniek loyaltyconcept: simpele maar doeltreffende inzet van loyalty marketing.
Klantloyaliteit voor banken en financiele sector

Services voor jouw klanten

Je biedt jouw klanten een veilig online dossier waarin zij zelf al hun gegevens kunnen beheren. Eén Personal Service abonnement voor het hele gezin omvat:

  • Blokkeerservice:
    Na één telefoontje ondernemen wij alle stappen om (bank)passen, creditcards en mobiele abonnementen te beschermen tegen misbruik.
  • Sleutel retourservice:
    Door een unieke code op sleutelhangers of labels kunnen wij verloren voorwerpen naar de eigenaar terugbrengen.
  • Bagage opsporingsservice:
    Door middel van een unieke code op een bagagelabel weet onze Personal Service wie de eigenaar is, zonder dat de adresgegevens zichtbaar zijn op de bagage.
  • Emergency cash:
    Noodgeld binnen 24 uur ter plaatse, waar ook ter wereld.
Demo personal service dbf

Wij werken o.a. voor

_vraag gratis online demo aan

Zelf ontdekken en rondkijken!

Ervaar zelf hoe Personal Service werkt in onze online demo omgeving. Vraag de demo geheel gratis en vrijblijvend aan.

demo aanvragen

Klantcase

Claudia zw wit 20191121 2
Claudia van der Hoek Accountmanager

Van gedachten wisselen over Personal Service voor jouw kantoor? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!

  • Personal Service expert
  • 20 jaar ervaring
  • persoonlijke aanpak
  • brede kennis

Contactformulier

Vul het contactformulier in voor het stellen van je vraag of het maken van een afspraak. Wij nemen spoedig contact met je op.

Wij zijn dbf. Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!