
Naast ons bedrijfsnieuws delen we hier artikelen en blogs over de wereld van klantloyaliteit. Voor inspiratie, kennis en vermaak.
Meer dan ooit blijken loyale klanten onmisbaar. Soms zelfs cruciaal. De kijk op customer loyalty is afgelopen tijd veranderd.
Het verschil tussen klanttevredenheid en klantloyaliteit lijkt klein, maar om van een tevreden klant een loyale klant te maken zijn nog een aantal stappen nodig. Begin bij de basis: data. Ga vanuit daar bouwen aan een duurzame relatie. Hoe? Lees dan verder.
Ontvang zo’n zes keer per jaar onze nieuwsbrief met interessante kennisartikelen en nieuws uit de wereld van data en klantloyaliteit.
Je hoort steeds vaker dat je aan de slag “moet” met een Customer Data Platform (CDP). Maar wat houdt een CDP precies in, wat kan je er mee en wat levert het je op?
De mijn-omgeving is een effectieve tool om je klanten of leden te stimuleren data aan te vullen. Met als doel: loyale klanten.
In het kader van ons steeds verbeterende milieubeleid worden vanaf vandaag alle kleine oplages klanten- en ledenpassen van biologisch afbreekbaar materiaal gemaakt.
Data, data en nog eens data. Wil je de komende vijf jaar de concurrentie een stapje voor blijven, dan kun je er echt niet meer omheen.
Om deze Coronaperiode te doorstaan, hebben bedrijven meer dan ooit hun loyale klanten nodig. Al lijkt het verhogen van klantloyaliteit nu tegenstrijdig, in de toekomst krijg je deze inspanningen terug. Wij geven je vijf manieren om hiermee aan de slag te gaan.
Voor Hostelketen Stayokay hebben wij de digitale variant van de Stayokay card gerealiseerd en met succes!
dbf is weer voor een jaar MVO-gecertificeerd en daarmee opgenomen in het MVO-Register. Een mooi bewijs van onze inspanningen op gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen!
Van zegels naar digitale punten en van vaste spaaritems naar gepersonaliseerde spaardoelen. Waar moet een digitaal spaarprogramma aan voldoen om klantloyaliteit te vergroten?
Met de verlenging van het ISAE 3402 certificaat laten we zien dat wij processen goed uitvoeren, onze informatiebeveiliging toereikend is en voldoende maatregelen nemen om fraude te voorkomen.
In deze blog lees je hoe in 6 stappen een zakelijk loyaliteitsprogramma kunt opzetten.
Dit is een praktische checklist voor marketeers die op basis van data een e-mailcampagne willen opzetten.
E-mailmarketing en marketing automation worden nog vaak met elkaar verward. Toch zijn het twee wezenlijk verschillende marketingvormen. Hoe zit dit precies? We hebben de verschillen op een rijtje gezet.
Een digitale klantenkaart: welke supermarkt, drogist, bloemenwinkel of sportvereniging heeft het niet? En dat is niet zo vreemd, want een digitale pas biedt marketeers enorm veel nieuwe kansen op het gebied van loyaliteit, personalisatie en dataverrijking. Dit is onze top tien van marketingkansen met een digitale klantenkaart.
Tableau versus Power BI. Alle voor- en nadelen van de tools op een rijtje
Ben je in staat om je contactstrategie continu te verbeteren?
Handige tips van onze klantcontact specialisten voor servicegericht outbound bellen
Verhoog je ROI met een succesvolle e-mailcampagne
Volledige controle over alle mobiele loyaltycampagnes
Vul het contactformulier in en wij nemen spoedig contact met je op.