Ervaren Salesforce consultant
Ben jij een aanpakker die onze interne organisatie kan begeleiden naar een Salesforce beheeromgeving? Lees dan snel verder.
Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, customer data management en klantloyaliteit. Onze tools, systemen en services maken van jouw klanten, loyale klanten. Datadriven werken has no limit!
Bijna 20 jaar geleden wilden wij onze klanten zo goed mogelijk helpen met hun community beheer. We begonnen klein, zoals dat gaat (op 1 april 2000). Inmiddels beheren we 3,5 miljoen klantgegevens.
Wij maken het abstracte concreet en het ingewikkelde gemakkelijk. Wij verzamelen, structureren en combineren online en offline data en geven daarmee inzicht in het gedrag van gebruikers.
Onze droom is al die jaren hetzelfde gebleven. Wij willen jouw relatie met je klant naar een hoger niveau tillen, waardoor jouw klanten gaan glunderen bij de gedachte aan je merk of organisatie.
Gegevens zijn bij ons heilig. We behandelen jouw data zorgvuldig en discreet. Onze certificaten zijn daarvan het bewijs. We voldoen aan de geldende wet- en regelgeving vastgelegd in de AVG, dus geen zorgen.
Ontvang zo’n zes keer per jaar onze nieuwsbrief met interessante kennisartikelen en nieuws uit de wereld van data en klantloyaliteit.
Ben jij een aanpakker die onze interne organisatie kan begeleiden naar een Salesforce beheeromgeving? Lees dan snel verder.
Altijd alles onder controle? Zit het leiderschap in jouw bloed? Wij zoeken een allround projectleider die het beste uit het team naar boven haalt. Lees verder>
Wil jij naast je studie een paar dagen per week lekker bijverdienen bij een supergezellig bedrijf? Of ben je op zoek naar een leuke fulltime job? Lees dit dan snel!
Een sterke merknaam is allang niet meer voldoende om klanten vast te houden. Vandaag de dag moeten bedrijven steeds beter hun best doen om de loyaliteit van klanten te verdienen. Want dat is het, verdienen.
Na het lezen van dit document weet je wat een digitaal loyalty programma is, hoe je hiermee inzicht krijgt in je klantdata en wat een loyalty programma de marketeer en organisatie aan nieuwe marketingkansen biedt.