Waar moet een digitaal spaarprogramma aan voldoen?
Van zegels naar digitale punten en van vaste spaaritems naar gepersonaliseerde spaardoelen. Waar moet een digitaal spaarprogramma aan voldoen om klantloyaliteit te vergroten?
Met een online spaarprogramma stel je jouw betrokken fans centraal!
Wij helpen organisaties bij het opzetten van on- en offline spaarprogramma's voor uiteenlopende branches. Ons EasyConnect platform is de basis voor het inrichten en uitvoeren van spaarcampagnes en online spaarkaarten. Via het marketing dashboard heb je direct inzicht in de data en resultaten.
Een spaarprogramma is het geheel van punten sparen, klanten belonen, bouwen aan een relatie en het beheren van klantdata voor marketing- en loyalty doeleinden.
Met een online spaarprogramma in ons EasyConnect platform geef je je fans en klanten de mogelijkheid punten te verzamelen via een online spaarkaart. Deze punten kunnen worden omgezet in beloningen, bijvoorbeeld kortingsvouchers of gratis producten.
EasyConnect helpt om meer klanten te behouden. De online spaarkaart, in vorm van een Wallet pas, is snel inzetbaar en voordelig in gebruik. Klanten hebben de kaart altijd bij zich op hun smartphone. De digitale spaarkaart is multi-inzetbaar voor sparen, loyalty, cadeau vouchers en kraskaarten.
Het programma stelt je in staat om naast aankopen ook aankoopondersteunend gedrag te belonen. Denk aan een nieuwsbrief inschrijving of achterlaten van een review. Een spaarprogramma is geschikt voor de consumenten en zakelijke markt. Met een B2B loyaliteitsprogramma kun je ook zakelijke klanten binden.
Onze marketing dashboards geven inzicht in alle klantdata vanuit verschillende systemen.
we beantwoorden graag jouw vragen
Van zegels naar digitale punten en van vaste spaaritems naar gepersonaliseerde spaardoelen. Waar moet een digitaal spaarprogramma aan voldoen om klantloyaliteit te vergroten?
Een digitale klantenkaart: welke supermarkt, drogist, bloemenwinkel of sportvereniging heeft het niet? En dat is niet zo vreemd, want een digitale pas biedt marketeers enorm veel nieuwe kansen op het gebied van loyaliteit, personalisatie en dataverrijking. Dit is onze top tien van marketingkansen met een digitale klantenkaart.
Cora van der Meijde Client Service ManagerAan de slag met een online spaarprogramma of online spaarkaart? Ik help je graag bij het realiseren van de beste digitale oplossing.
Vul het contactformulier in en je ontvangt van ons een vrijblijvende offerte.
Form has been submitted successfully!