Klant Contact Centrum (KCC)

Altijd bereikbaar zijn voor je klanten met dezelfde uniforme boodschap? Het Klant Contact Centrum (KCC) van dbf ontzorgt je volledig.

Bedrijven worden gedefinieerd door hun klanten. Een stapel succesvolle marketingcampagnes is niets waard, zodra er ontevreden klanten zijn die van zich laten horen. En dat terwijl die ontevredenheid vaak heel simpel verholpen of voorkomen kan worden. Onze oplossing: het moderne Klant Contact Centrum met bereikbaarheid over alle on- en offline kanalen.

Like love share

Social Media Monitoring

Starten met social media is niet zo ingewikkeld. Je maakt een profiel aan en posten maar! Gevolg hiervan is dat jouw klanten social media ook gaan gebruiken om vragen te stellen of klachten in te dienen. Ben je daar op voorbereid? Kunnen jullie het zelf bijhouden of schakel je hulp in?

meer over social monitoring
Message ads text

Live chat service en WhatsApp

Zoveel klanten, zoveel contactwensen. Met een chatfunctie op jouw website maak je het jouw klant extra makkelijk om contact op te nemen. Wij adviseren in de beste tools, monitoren en beantwoorden de vragen en rapporteren achteraf.

meer over live chat
Customer feed back

Inbound bellen en klantenservice

Klanten vriendelijk te woord staan, vragen correct beantwoorden, klachten netjes afhandelen of nieuwe bestellingen aannemen; met persoonlijk telefonisch contact kun je je onderscheiden. Is jullie klantcontact al goed geregeld?

meer over klantenservice uitbesteden
Phone Ads

Outbound bellen

Nabellen, dat schiet er vaak bij in! Marketeers weten dat het belangrijk is en conversie verhogend werkt, maar in de praktijk komt het er niet altijd van. Te weinig tijd, mensen of kennis zijn meestal de oorzaak. Doorbreek het patroon en laat onze specialisten je helpen met outbound bellen.

meer over outbound bellen

Meer dan een Klant Contact Centrum

Met alleen het klant contact ben je er nog niet. Als het contact is afgehandeld blijven er altijd nog administratieve handelingen over die veel tijd in beslag kunnen nemen. Ook deze werkzaamheden kan ons KCC uit handen nemen. Denk aan archivering en volgens de AVG-richtlijnen vernietiging klantgegevens of poststukken.

eens kennismaken?
Klant contact centrum KCC van dbf

Waarom het KCC van dbf?

  • Efficiënt, uniform klantcontact onder één dak
  • Specialisten met 20 jaar ervaring
  • Klantvriendelijkheid is vanzelfsprekend
  • Wij zetten data management in om je organisatie verder te helpen
  • Je bent altijd welkom om live te zien hoe wij met jouw klanten omgaan

Systemen en inzicht

Wij werken in ons online Customer Data Platform Marion om alle klantgegevens te registreren. We kunnen ook werken met andere applicaties, zoals Sales Force. Zelf krijg je uiteraard ook toegang tot de gewenste applicatie, zodat deze waardevolle informatie ook buiten het klantcontact om ingezet kan worden.

meer over Marion

KCC rapportage en dashboards

Er zijn tal van KCC rapportagemogelijkheden, ook real time. Wij combineren, verrijken en structureren data om tot de meest relevante dashboards te komen. Dit is meer dan alleen een lijst met cijfertjes. We maken de data inzichtelijk met grafieken, tabellen en figuren. Zo weet je precies hoe het Klant Contact Centrum presteert.

meer over dashboards
Calls afgelopen 12 maanden

Klant Contact Centrum inrichten

Ons Klant Contact Centrum verzorgt het contact met jouw klanten volledig volgens jouw wensen, zodat jij je kunt bezighouden met andere werkzaamheden. De webchat uitbesteden of de volledige klantenservice laten bemannen? Net wat je wenst.

> download KCC folder
Claudia zw wit 20191121
Claudia van der Hoek Account manager

Een kijkje nemen in ons KCC? Maak een afspraak en ik geef je graag een rondleiding! Ik kijk er naar uit om je te spreken.

  • Persoonlijke aanpak
  • Brede vakkennis
  • 20 jaar ervaring
  • Klantvriendelijk
  • Relatiemanager

Vraag stellen of afspraak maken?

Vul het contactformulier in wij nemen spoedig contact met je op.

Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Voorkeur contactmethode
Dit veld is verplicht