
Oh My Mood: meer stabiliteit, rust en professionaliteit in klantcontact
Voor GGZ-aanbieder Oh My Mood verzorgen onze klantcontact-specialisten de administratie van nieuwe aanmeldingen. We brengen hiermee rust en stabiliteit in de organisatie.
We zijn trots op onze successen! Neem een kijkje bij onze praktijk cases.
Voor GGZ-aanbieder Oh My Mood verzorgen onze klantcontact-specialisten de administratie van nieuwe aanmeldingen. We brengen hiermee rust en stabiliteit in de organisatie.
De Zaanstreek haalt meer business uit regeionale doelgroepen met het all-in-one loyaliteitssysteem van dbf.
De samenwerking tussen Stichting Museumkaart en dbf startte ruim 20 jaar geleden. dbf verzorgt de ledenservices en -processen voor deze omvangrijke community van museumliefhebbers.
Voor VCN HypotheekService hebben wij een digitaal kraskaartensysteem opgezet. Hiermee kunnen klanten mooie prijzen winnen, waardoor VCN meer betrokkenheid heeft gerealiseerd.
Zorginstelling Aafje heeft door de inzet van Customer Data Platform Marion niet alleen de continuïteit van alle klantprocessen die binnen het lidmaatschap vallen geborgd, maar ook meer inzicht in wie nu precies haar leden zijn en hoe de communicatie daarop kan worden afgestemd.
Om de financiering voor onderzoek en andere projecten rond te krijgen is Stichting Vrienden van het Sophia enorm afhankelijk van haar donateurs. Een goede database met de juiste informatie over haar donateurs is uiteraard cruciaal. Iedere donateur is er één en iedere financiële bijdrage is belangrijk.
ABN AMRO gebruikt onze Personal Service. Hiermee biedt de bank hulp aan consumenten bij het verlies of diefstal van hun reisdocumenten, sleutels, bagage, bankpassen en mobiele telefoons. De dienst is veilig, eenvoudig in gebruik en draagt bij aan klantbinding.
Ons horeca spaarsysteem wordt ingezet bij vier horecazaken in Oss. Met het ‘Jouw Moment’ spaarprogramma sparen gasten bij iedere bestelling punten. Het spaarprogramma voor de horeca is gekoppeld aan kassasysteem unTill.
Van uitnodiging tot rapportage: het hele proces van bezoekersregistratie goed geregeld!
Welke bezoeker is wanneer en hoe vaak op het park geweest? Welke bestedingen heeft de bezoeker in de parkwinkel of horeca gedaan? Het begint bij slimme ticketing en resulteert in een marketing dashboard met inzicht in de kenmerken en gedragingen van bezoekers.
Voor Holland Pass hebben wij, dbf en DataMatch, de digitale variant van deze toeristenpas ontwikkeld en gerealiseerd. Naast de fysieke pas was er behoefte aan een digitale variant.
Wij gaven Batavia Stad inzicht in het bezoekersgedrag. Die waardevolle insights zorgden niet alleen voor een betere klantbeleving, ook de omzet van de Fashion Outlet ging omhoog.
Dbf beheert ruim 17 jaar de database voor CJP en verzorgt alle communicatie met hun achterban. Ook tijdens hun turbulente transformatie.
Louwman wilde graag het beheer van de Service Cards centraliseren. Met ons marketing dashboard was dit snel en eenvoudig gerealiseerd.
MKB registreert bij netwerkbijeenkomsten haar bezoekers in ons eventregistratie systeem. Naast een overzicht in de aanwezigen, brengen wij ook onderscheid aan tussen de leden van MKB Rotterdam en de prospects, zodat MKB makkelijke acquisitie kan toepassen. Ook verzenden wij de automatische e-mails met de aanmeldcodes voor deze bijeenkomsten.
Met ons cadeaukaartsysteem heeft de Foodhallen Amsterdam één centraal punt waar de cadeaukaart opgeladen wordt. Deze kan in delen verzilverd worden bij de verschillende standhouders.
Toen TAPES 30 jaar bestond, hebben zij ons gevraagd om de digitale kraskaart voor hen in te zetten. Wij leverden een bepaalde range met geldige ‘krascodes’. Tapes heeft deze codes op hun drukwerk geplaatst en deze verspreid naar hun klanten. Klanten kunnen hun code op de website invullen en ontvangen direct hun prijs in de mailbox.
De Zaak Vught heeft door het gebruik van de urenregistratiemodule realtime inzicht in de verhuur van de flexwerkplekken en kan op basis daarvan eenvoudig factureren.
Lisette Schulp Client Service ManagerVan gedachten wisselen over jouw data, loyalty of marketing vraagstukken? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!