Batavia Stad Fashion Outlet krijgt jaarlijks vele bezoekers over de vloer. Die klanten zien winkeliers graag terugkeren. Wij gaven Batavia Stad inzicht in het bezoekersgedrag.
Die waardevolle insights zorgden niet alleen voor een betere klantbeleving, ook de omzet van de Fashion Outlet ging omhoog.
Batavia Stad Fashion Outlet in Lelystad is een verzamelplaats voor zo'n 150 outletstores van nationale en internationale topmerken. Bezoekers profiteren hier van 30 tot 70 procent korting. Hoe kun je die klanten nog meer binden en hen verleiden tot het doen van meer uitgaven?
Batavia Stad krijgt meer inzicht in het bezoekersgedrag. Dankzij de database, e-mailtool en PasNL kunnen zij hun klanten herkennen en belonen. Zo heeft Batavia zicht op de concrete aan- en verkoopinformatie per winkel en kunnen zij inzetten op een multi-channelbenadering. En door de een-op-een communicatie weten ze relevante informatie aan te bieden.
Deze contactmomenten zijn ook aangesloten op de centrale database. Handig, want daardoor ziet Batavia Stad wat de interactie en extra verkoop opleveren. De RFM-waarden verbeteren en de omzet onder spaarders van het memberprogramma gaat omhoog.
Lisette Schulp Client Service ManagerVan gedachten wisselen over jouw data en marketing vraagstukken? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!