Outbound bellen

Nabellen, dat schiet er vaak bij in! Voor outbound bellen is vaak te weinig tijd of kennis; doorbreek het patroon en laat onze specialisten je helpen.

specifieke kennis

Binnen ons Klant Contact Centrum hebben wij een gespecialiseerd outbound team voor telefonie. Uit ervaring kunnen wij zeggen dat outbound bellen specifieke kennis en training vergt. De outbound specialisten zijn dan ook specifiek getraind in het voeren van uitgaande telefoongesprekken.

Phone Ads

_outbound bellen
voor acquisitie
of service

Uitgaande telefoongesprekken met als doel het binnenhalen van sales leads, het maken van afspraken of controleren van gegevens voeren wij aan de hand van digitale scripts. De inhoud hiervan wordt bepaald door de opdrachtgever. Wij zullen adviseren over de inrichting van een (verkoop)gesprek om zo samen tot het meeste effectieve en volledige script te komen. De inhoud en uitkomst van ieder gesprek wordt geregistreerd in de digitale module.

Ons professionele outbound belteam:

  • bestaat uit getrainde collega’s in zowel inbound als outbound bellen
  • heeft inhoudelijke kennis van de diensten/producten
  • gaat voor de beste conversiescores en service
  • maakt samen met onze datamanagers leesbare rapportages
afspraak maken
Outbound bellen klant contact centrum dbf

_in de praktijk

_over dbf

Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!

meer over ons

_meer klantcontact services

Like love share

Social media monitoring

Verhoog je serviceniveau, verbeter je imago en krijg meer klantinzicht met social media monitoring.


meer info
Message ads text

livechat services


Met een live chat service op jouw website maak je het jouw klant extra makkelijk om contact op te nemen. Even een appje sturen kan ook.

meer info
Public Relations

klant contact centrum

Altijd bereikbaar zijn voor je klanten met dezelfde uniforme boodschap? Het Klant Contact Centrum (KCC) van dbf ontzorgt je volledig.

meer info
Claudia zw wit 20191121
Claudia van der Hoek account manager

Van gedachten wisselen over outbound bellen, klantcontacten of marketing vraagstukken? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!

  • persoonlijke aanpak
  • brede kennis
  • 20 jaar ervaring
  • klantvriendelijk

kom eens kennismaken

Verder bouwen aan je klantrelatie? Vul het contactformulier in voor het stellen van je vraag, opvragen van een offerte of het maken van een afspraak. Wij nemen spoedig contact met je op.

Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Voorkeur contactmethode
Dit veld is verplicht