Live chat service en WhatsApp

Met een live chat service op jouw website maak je het jouw klant extra makkelijk om contact op te nemen. Even een appje sturen kan ook.

contactwensen

Zoveel klanten, zoveel contactwensen. Met een chatfunctie op jouw website maak je het jouw klant extra makkelijk om contact op te nemen. Wij adviseren je in de beste tools, monitoren en beantwoorden de vragen en rapporteren achteraf.

Message ads text

_de snelste
manier van
klantcontact

Steeds meer van onze klanten implementeren ook live chat op hun websites. Als support of sales kanaal. Ons webcareteam beantwoord de vragen die via live chat worden gesteld. De wensen van onze opdrachtgever zijn hierin lijdend.

afspraak maken

Voordelen van live chat services:

  • Snelste manier van klantcontact
  • Direct contact met mensen op je website
  • Minder telefoontjes en mails
  • Inzicht in klantenservice data
  • Hogere conversie door snelle online hulp
Live chat online chat chatfunctie en whatsapp service

Meer data

Het gebruik van een chatfunctie op je website gaat nieuwe klantdata opleveren voor je 360° klantprofiel. Je krijgt ook meer inzicht in vragen of problemen die klanten ondervinden op je website en op welke pagina dat precies is. Hierop kun je gericht gaan optimaliseren en de conversie verhogen.

offerte aanvragen

Instellen huisstijl, tijden en antwoorden

De chatfunctie kunnen wij helemaal naar wens voor je inrichten en bemannen. Het chatvenster kunnen we mooi laten aansluiten op de huisstijl van je website en de pop-up kan weergegeven worden waar en wanneer je wilt. Altijd, alleen op conversie pagina’s of als iemand langer dan 10 minuten op je website zit. Wij kunnen op standaard vragen, standaard antwoorden instellen of een melding geven als de chat-operator offline is. De mogelijkheden zijn eindeloos!

_over dbf

Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!

meer over ons

_meer klantcontact services

Like love share

social media monitoring

Social Media monitoring en webcare uitbesteden: verhoog je serviceniveau, verbeter je imago en krijg meer klantinzicht.


meer info
Customer feed back

inbound bellen en klantenservice

Klantcontact moet goed geregeld zijn. Volgens jouw wensen en naar volle tevredenheid van jullie klanten. Dat kunnen wij.

meer info
Public Relations

klant contact centrum

Altijd bereikbaar zijn voor je klanten met dezelfde uniforme boodschap? Het Klant Contact Centrum (KCC) van dbf ontzorgt je volledig.

meer info
Claudia zw wit 20191121
Claudia van der Hoek account manager

Van gedachten wisselen over live chat of onze andere klantcontact diensten? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!

  • persoonlijke aanpak
  • brede kennis
  • 20 jaar ervaring
  • klantvriendelijk

kom eens kennismaken

Verder bouwen aan je klantrelatie? Vul het contactformulier in voor het stellen van je vraag, opvragen van een offerte of het maken van een afspraak. Wij nemen spoedig contact met je op.

Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Voorkeur contactmethode
Dit veld is verplicht