terug naar cases

Verbetering van de klantbeleving

Batavia Stad Fashion Outlet krijgt jaarlijks vele bezoekers over de vloer. Die klanten zien winkeliers graag terugkeren. Wij gaven Batavia Stad inzicht in het bezoekersgedrag.

Die waardevolle insights zorgden niet alleen voor een betere klantbeleving, ook de omzet van de Fashion Outlet ging omhoog.

bezoekers profiteren van hoge kortingen

Batavia Stad Fashion Outlet in Lelystad is een verzamelplaats voor zo'n 150 outletstores van nationale en internationale topmerken. Bezoekers profiteren hier van 30 tot 70 procent korting. Hoe kun je die klanten nog meer binden en hen verleiden tot het doen van meer uitgaven?

_members zichtbaar in online loyalty platform

concreet klantbeeld

Wij gebruikten ons online loyalty platform voor het community beheer van Batavia Stad. In dit volledig geautomatiseerde systeem houdt Batavia Stad haar ledenadministratie bij voor haar members (denk aan klantgegevens en het spaarsysteem) en slaat ze haar concrete transactie-informatie op.

online loyalty platform

Vanaf het moment dat een klant zich registreert als member zie je dit terug in het online loyalty platform. Door deze snelheid kunnen klanten direct gaan sparen met hun membercard.

automatische contactmomenten

Naast sparen, heeft Batavia Stad een effectieve bron voor marketing campagnes. Via onze e-mailtool versturen we nieuwsbrieven en zo worden er andere contactmomenten getriggerd, zoals een win-backactie en verjaardagsmail.

omzet stijgt onder spaarders

Batavia Stad krijgt meer inzicht in het bezoekersgedrag. Dankzij de database, e-mailtool en PasNL kunnen zij hun klanten herkennen en belonen. Zo heeft Batavia zicht op de concrete aan- en verkoopinformatie per winkel en kunnen zij inzetten op een multi-channelbenadering. En door de een-op-een communicatie weten ze relevante informatie aan te bieden.

Deze contactmomenten zijn ook aangesloten op de centrale database. Handig, want daardoor ziet Batavia Stad wat de interactie en extra verkoop opleveren. De RFM-waarden verbeteren en de omzet onder spaarders van het memberprogramma gaat omhoog.

_relevante oplossingen

Gifts sales ads

Spaarprogramma


Wij Nederlanders zijn gek op punten sparen! Maar waar moet een spaarprogramma in de huidige tijd aan voldoen om klantloyaliteit te vergroten?

lees meer
Ads mobile phone text

digitale pas


Jouw eigen loyaliteitspas, maar dan digitaal. Snel en makkelijk in de (Pass-)Wallet!



lees meer
video streaming

Dashboards en rapportage

Wij combineren, verrijken en structureren data om tot de meest relevante dashboards voor onze klanten te komen.


lees meer
Lisette 20190917 DBF 163 2
Lisette Schulp account manager

Van gedachten wisselen over jouw data en marketing vraagstukken? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!

  • persoonlijk contact
  • afspraak is afspraak
  • no-nonsense
  • enthousiaste aanpak
  • samen voor succes