Jeugd aan cultuur laten proeven. Daar staat CJP voor. CJP is ruim 17 jaar klant van dbf en wij verzorgde afgelopen jaren een groot deel van de communicatie met hun achterban. Ook tijdens hun turbulente transformatie.
Het cultuuronderwijs van jongeren krijgt namelijk een grote klap wanneer de overheid besluit om de rijksbijdrage van bijna 14 miljoen af te schaffen. Deze bezuinigingen hadden gevolgen voor de Cultuurkaart van CJP.
CJP stond voor de uitdaging om de Cultuurkaart succesvol door te zetten. Om dat resultaat te behalen bedacht het CJP samen met scholen en culturele instellingen een nieuw format.
Wij ondersteunden CJP met de uitvoering van het concept. We gebruikten hiervoor ons online loyalty platform. Dit gaf CJP de flexibiliteit, zelf service en inzicht in het gedrag rondom cultuur die zij nodig hadden.
We maakten de pasproductie nog flexibeler, waardoor meerdere varianten mogelijk waren. En we koppelden ruim 650.000 CJP-passen aan het online loyalty platform. Het platform sloten we aan op de CJP-website en (online) kassa’s. Hierdoor kregen pashouders en instellingen zelf toegang tot hun gegevens. Bij vragen konden zij contact opnemen met een live-agent van ons Klant Contact Centrum Ook kreeg CJP inzicht in het gebruik van de Cultuurkaart, dankzij onze rapportages.
Door middel van data management creëer je inzicht in het gedrag van je klanten.
Data is onze passie. We maken graag dashboard en rapportages. We beloven: je begrijpt onze rapportages.
meer over dahsboardingMarion is de naam van ons online Customer Data Platform (CDP) voor datamarketing en klantloyaliteit. Hierin beheer je gemakkelijk klanten, maak je snel doelgroepselecties en plan je automatische (e-mail) campagnes. Alle klantdata in één systeem!
Lisette Schulp Client Service ManagerVan gedachten wisselen over jouw data en marketing vraagstukken? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!