Louwman vindt het belangrijk om loyale klanten te belonen. Zo krijgt iedere klant die een auto koopt of voor onderhoud brengt een gratis Louwman Service Card.
De card geeft hen een jaar lang recht op extra privileges en services.
Dashboarding
Fulfilment services
Loyalty e-mails
hogere klanttevredenheid
interesse van nieuwe klanten
inzicht in gedragingen van loyale klanten
meer terugkerende klanten
In dit whitepaper nemen we je mee in de wereld van digital loyalty.
Na het lezen van dit document weet je:
- wat een digitaal loyalty programma is
- hoe je hiermee inzicht krijgt in je klantdata
- wat een loyalty programma de marketeer en organisatie aan nieuwe marketingkansen biedt
Cora van der Meijde Client Service ManagerEens kennismaken? Ik vertel je graag meer over onze oplossingen. Samen doorlopen wij jouw data en loyalty vraagstukken. Ik kijk uit naar je bericht!
Vul het contactformulier in voor het stellen van je vraag, opvragen van een offerte of het maken van een afspraak. Wij nemen spoedig contact met je op.
Wij zijn dbf. Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!
Form has been submitted successfully!