Duidelijk inzicht in het beheer van de Louwman Service Card

terug naar cases

Marketing Dashboard voor Louwman

Bij Louwman is het belangrijk dat loyale klanten beloond worden. Zo krijgt iedere klant die een nieuwe of gebruikte auto koopt, of zijn of haar auto voor onderhoud brengt een gratis Louwman Service Card.

Wij hebben in opdracht van Louwman het beheer van de Service Cards gecentraliseerd in één overzichtelijk Marketing Dashboard.

Naast het beheer van de data verzorgen wij automatische e-mailings voor de opvolging en verlenging van de Service Cards en zorgen wij ervoor dat de passen via onze inhouse fulfilment afdeling bij de pashouders komen.

Over de Louwman Service Card

Klanten van Louwman hoeven zich niet druk te maken om kleine, alledaagse zaken rondom de auto. Bij aankoop van een auto of na een onderhoudsbeurt ontvangen zij de Louwman Service Card (t.w.v. €29.95) geheel gratis. De Louwman Service Card geeft hen een jaar lang recht op extra privileges en services.

De Service Card kan ook los van een onderhoudsbeurt of auto aangeschaft worden voor € 29,95.

Louwman service card1
Cora 20190917 DBF 201 web 2
Cora van der Meijde Account Manager

Eens kennismaken? Ik vertel je graag meer over onze oplossingen. Samen doorlopen wij jouw data en loyalty vraagstukken. Ik kijk uit naar je bericht!

  • ondernemersmentaliteit
  • 25 jaar ervaring
  • brede vakinhoudelijke kennis
  • oplossingsgericht

contact opnemen

Vul het contactformulier in voor het stellen van je vraag, opvragen van een offerte of het maken van een afspraak. Wij nemen spoedig contact met je op.

Wij zijn dbf. Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!