Bij Louwman is het belangrijk dat loyale klanten beloond worden. Zo krijgt iedere klant die een nieuwe of gebruikte auto koopt, of zijn of haar auto voor onderhoud brengt een gratis Louwman Service Card.
Wij hebben in opdracht van Louwman het beheer van de Service Cards gecentraliseerd in één overzichtelijk Marketing Dashboard.
Naast het beheer van de data verzorgen wij automatische e-mailings voor de opvolging en verlenging van de Service Cards en zorgen wij ervoor dat de passen via onze inhouse fulfilment afdeling bij de pashouders komen.
Klanten van Louwman hoeven zich niet druk te maken om kleine, alledaagse zaken rondom de auto. Bij aankoop van een auto of na een onderhoudsbeurt ontvangen zij de Louwman Service Card (t.w.v. €29.95) geheel gratis. De Louwman Service Card geeft hen een jaar lang recht op extra privileges en services.
De Service Card kan ook los van een onderhoudsbeurt of auto aangeschaft worden voor € 29,95.
Cora van der Meijde Client Service ManagerEens kennismaken? Ik vertel je graag meer over onze oplossingen. Samen doorlopen wij jouw data en loyalty vraagstukken. Ik kijk uit naar je bericht!
Vul het contactformulier in voor het stellen van je vraag, opvragen van een offerte of het maken van een afspraak. Wij nemen spoedig contact met je op.
Wij zijn dbf. Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!