Toen TAPES 30 jaar bestond, was zij op zoek naar een ludieke actie om dit met hun klanten te vieren. Zij wilden onze digitale kraskaart module hiervoor graag gebruiken! Wij leverden een bepaalde range met geldige ‘krascodes’. Tapes heeft deze codes op hun drukwerk geplaatst en deze verspreid naar hun klanten. Zij konden hun persoonlijke code op de website invullen en ontvingen hun prijs direct in hun mailbox.
Door een digitale kraskaart in te zetten, betrek je jouw klanten maximaal bij je bedrijf. Je kunt naast het verhogen van engagement, de kraskaart ook inzetten om tijdelijk producten te promoten of simpelweg een omzetvergroting te realiseren. Een digitale kraskaart sluit aan bij alle operationele doeleinden.
De digitale kraskaart kan op 2 manieren worden ingezet. De doelgroep kan via e-mail worden bereikt, maar ook via post. In beide gevallen wordt er een (fysieke) code naar de relatie gestuurd, samen met een trigger om met de actie mee te doen.
In deze case heeft TAPES zelf al hun deelnemers de vouchercode verstuurd door middel van fysiek drukwerk. Ontvangers kunnen hun vouchercode invullen op de website en ontvangen direct hun prijs in hun mailbox.
Cora van der Meijde Client Service ManagerWil je meer weten over de digitale kraskaart? Ik vertel je graag meer over de mogelijkheden of help je graag met het opzetten van jouw kras actie!
Vul het contactformulier in voor het stellen van je vraag, opvragen van een offerte of het maken van een afspraak. Wij nemen spoedig contact met je op.
Wij zijn dbf. Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!
Form has been submitted successfully!