Hogere klant-engagement door digitale kraskaart voor TAPES

terug naar cases

Digitale kraskaart voor TAPES

Toen TAPES 30 jaar bestond, was zij op zoek naar een ludieke actie om dit met hun klanten te vieren. Zij wilden onze digitale kraskaart module hiervoor graag gebruiken! Wij leverden een bepaalde range met geldige ‘krascodes’. Tapes heeft deze codes op hun drukwerk geplaatst en deze verspreid naar hun klanten. Zij konden hun persoonlijke code op de website invullen en ontvingen hun prijs direct in hun mailbox.

Onze oplossing

Door een digitale kraskaart in te zetten, betrek je jouw klanten maximaal bij je bedrijf. Je kunt naast het verhogen van engagement, de kraskaart ook inzetten om tijdelijk producten te promoten of simpelweg een omzetvergroting te realiseren. Een digitale kraskaart sluit aan bij alle operationele doeleinden.

TAPES 30 jaar krasactie

De digitale kraskaart kan op 2 manieren worden ingezet. De doelgroep kan via e-mail worden bereikt, maar ook via post. In beide gevallen wordt er een (fysieke) code naar de relatie gestuurd, samen met een trigger om met de actie mee te doen.

In deze case heeft TAPES zelf al hun deelnemers de vouchercode verstuurd door middel van fysiek drukwerk. Ontvangers kunnen hun vouchercode invullen op de website en ontvangen direct hun prijs in hun mailbox.

Krassen prijs
Richard 20190917 DBF 210 web 2
Richard de Jong Account Manager

Wil je meer weten over de digitale kraskaart? Ik vertel je graag meer over de mogelijkheden of help je graag met het opzetten van jouw kras actie!

  • samenwerken voor succes
  • heldere afspraken
  • de beste oplossing vinden
  • gedreven

contact opnemen

Vul het contactformulier in voor het stellen van je vraag, opvragen van een offerte of het maken van een afspraak. Wij nemen spoedig contact met je op.

Wij zijn dbf. Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!