Oh My Mood: meer stabiliteit, rust en professionaliteit in klantcontact

terug naar cases

Voor GGZ-aanbieder Oh My Mood verzorgen we de administratie van nieuwe aanmeldingen. Via hun website of een arts komen aanmeldingen voor een behandeling binnen. Ons klant contact centrum zorgt dat alle administratie rondom het aanmelden soepel verloopt.

Welk probleem lossen we op?

Oh My Mood had de wens om bepaalde basiswerkzaamheden stabieler te maken in de organisatie. Daarnaast is het belangrijk dat deze werkzaamheden ongeacht vakanties of zieken altijd doorgaan.

Wat doen we precies?

  • Aanmaken van cliënt dossiers
  • Klaarzetten van vragenlijsten voor cliënten
  • Verzenden van uitnodigingen voor screenings
  • Afspraakbevestigingen verzenden
  • Opvangen van telefonie rondom de aanmeldingen

Samen ontwikkelen en groeien

In de opstartfase hebben we intensief samengewerkt. Onze collega’s zijn getraind in de systemen van Oh My Mood. De bestaande werkwijze wilde zij graag behouden. In deze korte opstartfase is Oh My Mood gegroeid. Wij bewegen hierin mee en breiden onze hulp met telefoniediensten uit.

Oh My Mood vertelt:

"Wat wij heel waardevol aan de samenwerking vinden, is de manier waarop de medewerkers van dbf als collega’s zijn gaan voelen. Wij betrekken ze dan ook goed bij het team binnen Oh My Mood. In een korte tijd zijn we gaan functioneren als één team, wat heeft gezorgd voor stabiliteit, rust en professionaliteit."

Meer over ons Klant Contact Centrum

Wil je weten hoe wij jouw organisatie ook meer rust en professionaliteit in klantcontact kunnen bieden?

Neem contact met ons op en we laten je graag zien hoe het uitbesteden van een klantenservice werkt.

Stuur een e-mail of vul onderstaand formulier in.

Cora Square
Cora van der Meijde client service manager

Eens kennismaken? Ik vertel je graag meer over ons KCC. Samen doorlopen wij jouw vraagstukken. Ik kijk uit naar je bericht!

  • brede vakkennis
  • 25 jaar ervaring
  • ondernemersmentaliteit

Contactformulier

Form has been submitted successfully!