Hogere omzet en meer betrokken klanten voor VCN

terug naar cases

Over de VCN HypoKras actie

In 2021 is VCN voor het eerst gestart met de HypoKras winactie, met het doel om meer omzet te genereren en klanten meer te betrekken bij de organisatie. Tijdens de actieperiodes kunnen klanten door middel van een kraskaart verschillende soorten kortingscoupons winnen. Denk bijvoorbeeld aan prijzen zoals een gratis hypotheekdossier, bankgarantie, inkomensanalyse voor ondernemers of een inkomensverklaring voor ondernemers (IKV). Kortom, een mooie loyaliteitsactie waarbij klanten iets extra’s krijgen!

Voor deze actie was een systeem nodig om de kraskaarten te maken en te beheren. Deze heeft dbf gerealiseerd.

Onze oplossing

Voor VCN HypotheekService hebben wij een digitaal kraskaartensysteem opgezet. Onze kraskaart module maakt en verstuurt online kraskaarten op basis van klantdata (naam en e-mailadres). Deelnemers zien na het krassen direct de gewonnen prijs en ontvangen deze ook per e-mail (in de vorm van een digitale voucher).

Lees meer over digitale kraskaarten

Het resultaat

Tijdens de afgelopen actieperiode zijn er ruim 500 krascodes gebruikt en ruim 100 vouchers verzilverd voor mooie prijzen. Met deze actie heeft VCN HypotheekService haar doelstellingen ruimschoots behaald!

Resultaat hypokrasactie VCN

Over VCN

VCN HypotheekService is de overkoepelende organisatie van de bekende hypotheek- en kredietformules United Capital, De Financiële Makelaar, Financieel Support Nederland en KredietPunt Nederland. Deze formules bieden adviseurs toegang tot een volledig aanbod aan geld- en kredietverstrekkers.

Cora Square
Cora van der Meijde Client Service Manager

Ik vertel je graag meer over onze loyaliteitsoplossingen zoals het digitale kraskaart systeem. Samen doorlopen wij jouw vraagstukken. Ik kijk uit naar je bericht!

  • brede vakinhoudelijke kennis
  • ondernemersmentaliteit
  • 25 jaar ervaring
  • oplossingsgericht