digitaal Citymarketing platform

Toeristen zijn vrijwel altijd op zoek naar vermaak. Een commerciële (digitale) stadspas stimuleert toeristen met mooie kortingen of credits gebruik te maken van bezienswaardigheden, restaurants, theaters en andere faciliteiten in de stad. Ons citymarketing-platform voorziet in het hele proces van (online) verzending en betaling tot de helpdesk en inzicht in de klantdata via een marketing dashboard.

Bewezen succesvol
Met succes introduceerden wij de digitale variant van de Holland Pass met als resultaat meer online conversie en inzicht in het gebruik door toeristen en acceptanten.

Citymarketing stadspas

Wat houdt het marketing platform in?

Ons citymarketing-platform helpt bedrijven of steden bij het inzetten van een commercieel stadspasconcept. Nu kopen toeristen (vaak nog ter plekke) een fysieke stadspas waarmee ze op basis van credits of kortingen toegang krijgen tot musea, attracties, bezienswaardigheden en restaurants. Ons platform voegt hier een digitale pas, inzicht in gebruik en marketingfuncties aan toe. Omdat alle bezoekersgegevens gecentraliseerd worden in één systeem, kun je veel meer uit je bezoekers halen. Het platform biedt de volgende functionaliteiten:

  1. Een digitale stadspas met vele opties: credits, korting, opladen, cadeaukaart
  2. Verzending van digitale stadspassen naar de Wallet van een mobiel device
  3. Marketing Dashboard met visuele data voor inzicht in het pasgebruik
  4. Communicatiekanaal naar toeristen: voor, tijdens en na hun bezoek
  5. Inzicht in verzilveringen van de stadspas, ook voor acceptanten
  6. Volledige financiële en administratieve afhandeling
  7. Helpdesk: naar wens via telefoon, e-mail, social, webchat en/of WhatsApp
  8. Postorderverwerking en direct mail

stadspas webshop

Desgewenst verzorgen wij ook de bouw en implementatie van een commerciële webshop waarin de stadspas online wordt verkocht. Wij zorgen dat hierin alle specifieke en noodzakelijke elementen worden opgenomen, zoals het bestellen van de stadspas, eventueel inloggen in een MijnOmgeving en de credits check. De website kan ook dienen als informatiekanaal die wij ondersteunen met een helpdesk. Niet alleen per telefoon, maar e-mail, livechat, WhatsApp en social behoren ook tot de opties.

Website citymarketing platform

voordelen van het marketing platform


✅ Omzetverhogend: toeristen kunnen online (vooraf thuis of onderweg) gemakkelijk de digitale stadspas bestellen.

✅ Gemak: de stadspas is via de Wallet direct bruikbaar.

✅ Data: het platform levert een goudmijn aan marketingdata op

✅ Inzicht: direct inzicht in wie, wanneer, welke pas koopt en verzilverd

✅ Kosten- en milieubesparend: minder productie van fysieke passen

Cora 20190917 DBF 201 web 2
Cora van der Meijde account manager

Eens kennismaken? Ik vertel je graag meer over ons platform voor citymarketing. Samen doorlopen wij jouw commerciële loyalty vraagstukken. Ik kijk uit naar je bericht!

  • brede vakinhoudelijke kennis
  • ondernemersmentaliteit
  • 25 jaar ervaring
  • oplossingsgericht

offerte aanvragen

Vul het contactformulier in en je ontvangt van ons een vrijblijvende offerte.

Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Voorkeur contactmethode
Dit veld is verplicht