Salesforce is geïmplementeerd, hoe nu verder?

terug naar kenniscentrum

We horen het regelmatig; een bedrijf heeft Salesforce geïmplementeerd, klantdata is gemigreerd en processen zijn ingericht. De collega’s kunnen aan de slag! En dan begint het te duizelen…

Waarom zie ik zoveel functies die ik niet gebruik? Als ik iets aanpas, lopen mijn processen dan nog wel goed? Ik mis iets in mijn rapportages. In allerlei branches, grote én kleine bedrijven, horen we dit soort vragen. Salesforce heeft zó ontzettend veel opties. Niet zo gek dat het duizelt.

Om deze mensen met plezier en resultaat in het CRM-systeem te laten werken, bieden wij Salesforce consultancy. Simpel gezegd: hulp. We maken het systeem zo dat het onze opdrachtgevers het meest oplevert.

Hoe kunnen we het beter maken?

Na een implementatie blijkt vaak dat gebruikers nog een aantal zaken beter wensen in te inrichten. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Gebruikersrollen toekennen
  • Gebruiksvriendelijkere schermen inrichten
  • Logischere flows opzetten
  • Betere rapportages maken
Salesforce consultancy samenwerking dbf

Onze Salesforce consultants luisteren naar deze wensen, geven advies, vertalen dit naar de juiste configuratie en voeren dit uit. Uiteraard eerst in de Sandbox testomgeving, zodat dit het lopende proces niet in de weg staat.

Zo werkt onze hulp

Wij werken met een team van procesmanagers, datamanagers en Salesforce consultants. Zij weten samen alles van inrichten, configureren, monitoren en rapporteren. Door hun expertise worden processen efficiënter en flows logischer. En worden opdrachtgevers (weer) enthousiast om met Salesforce te werken.

Customer data dbf

Connectie met klantcontact diensten

We beschikken over een eigen Klant Contact Centrum en Fulfilment Center. Wat heeft dat met Salesforce te maken? Regelmatig gebruiken onze opdrachtgevers de connectie tussen Salesforce en deze klantcontact diensten. Fulfilment is bijvoorbeeld gekoppeld aan processen. En op ons Klant Contact Centrum wordt klantcontact vanuit telefoon, e-mail en social media in Salesforce afgehandeld.

Waarmee ben je geholpen?

Ben je het meest geholpen met een paar kleine aanpassingen? Prima, dat doen we. Of heb je behoefte aan dagelijkse hulp bij het beheer? Ook dan gaan we voor je aan de slag. Is de uitdaging klein of groot, we helpen graag. Neem contact op met Lisette via het contactformulier hieronder.

Lisette Square
Lisette Schulp Client Service Manager

Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!

  • persoonlijk contact
  • afspraak = afspraak
  • samen voor succes

Contactformulier

Form has been submitted successfully!