terug naar kenniscentrum

Ben je in staat om je contactstrategie continu te verbeteren?

De meeste marketeers zullen zich realiseren dat de typische rol van de klant is veranderd. Marketeers die deze verschuiving niet tijdig herkennen worden sneller dan verwacht geconfronteerd met ontevreden klanten. Via het gebruik van social media, e-mail, websites en de telefoon is de drempel voor klanten om hun ongenoegen te uiten steeds lager. Met het oog op retentiedoelstellingen is het verstandig dit voor te zijn! Het werkterrein van de marketeer en de uitvoering van processen worden hierdoor kritischer en complexer.

Wil je groeien? Dan is een sterke multi-channel contactstrategie onmisbaar. Ga de dialoog aan met je klant en leer wat werkt (en wat niet). In dit whitepaper worden essentiële stappen gepresenteerd die u zullen ondersteunen in het realiseren en onderhouden van een effectieve multichannelcontactstrategie:

Whitepaper

In deze whitepaper "Bepaal uw contactstrategie" krijg je zeven handige tips voor het opzetten van hét fundament voor een succesvolle dialoog met je klanten.

download whitepaper

_inzichten uit de whitepaper

1. gebruik triggermomenten voor je communicatie

2. de klant is slimmer, bewuster en kritischer dan vroeger

3. een creatieve benadering is belangrijk om de succesfactor te meten

Claudia 20190917 DBF 176 web 2
Claudia van der Hoek account manager

Van gedachten wisselen over jouw data en marketing vraagstukken? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!

  • persoonlijke aanpak
  • brede vakkennis
  • 20 jaar ervaring
  • klantvriendelijk
  • relatiemanager