We zijn innig verbonden met onze telefoon. We kijken erop als we met vrienden of familie zijn, in de auto, op straat of in bed. Een relevante mobiele loyaliteitsstrategie is onmisbaar voor een succesvolle relatie met je klant. In deze whitepaper lees je hoe een mobiel loyaliteitsprogramma bijdraagt aan het werven van nieuwe klanten en het verhogen van bestedingen van bestaande klanten.
Nieuwe klanten werven, meer omzet halen uit bestaande klanten en en klantloyaliteit vergroten; een mobiel loyaliteitsprogramma is meer dan alleen digitale coupons versturen. Je krijgt inzicht in je doelgroep en communiceert gerichter.
In de whitepaper lees je meer over het opbouwen van een mobiel loyaliteitsprogramma. Welk technologisch model gebruik je? Welke belangrijke punten mag je niet uit het oog verliezen? En hoe helpt mobiele loyaliteit om je doelen te bereiken?
1. Rijke klantprofielen leveren input voor nieuwe promoties
2. Een app biedt een rijke en zeer persoonlijke gebruikerservaring
Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!
Lisette Schulp Client Service ManagerVan gedachten wisselen over jouw data management of marketing vraagstukken? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!