Eén mailing versturen of volledig fulfilment onderbrengen? Bij het fulfilment center van dbf is al je postwerk van A tot Z onder één dak geregeld.
Doordat veel communicatie tegenwoordig via e-mail gaat, is er weer ruimte voor een opvallend poststuk in de brievenbus. Wij printen, couverteren, verpakken en personaliseren jouw mailpack en versturen de mailing snel en zorgvuldig.
Ga je een mailing versturen? Bij ons kun je rekenen op scherpe tarieven, flexibele service en een doeltreffend resultaat!
Het gehele logistieke proces waarin mailpacks worden ontvangen, opgeslagen, beheerd, verwerkt, ingepakt en verzonden, moet uiteraard vlekkeloos verlopen. Zou toch fijn zijn als dat allemaal bij één partner kan gebeuren? Wij doen het graag én fluitend.
meer over fulfilment uitbestedenIn de afgelopen 20+ jaar hebben wij ons gespecialiseerd in het maken en personaliseren van klantenkaarten en ledenpassen. We zijn expert! Naast fysieke passen, maken we nu ook digitale passen of een combinatie van beiden.
meer over passenKun je nog “even” een direct mail versturen? Een vraag die je als marketeer vast wel eens gekregen hebt. Wetende wat er allemaal bij komt kijken, is het fijn om in zulke situaties te kunnen rekenen op een snelle, betrouwbare partner.
meer over direct mail versturenHoe persoonlijker de boodschap, hoe hoger de conversie. Alleen de naam van de geadresseerde personaliseren, is al lang niet meer voldoende. Wij helpen je orde te scheppen in jouw klantdata voor complexere personalisatie en segmentatie van post mailings.
Fulfilment is een onderdeel van de klantreis. Daarom begint fulfilment bij dbf altijd bij de basis: klantdata. Gegevens van goede kwaliteit zorgen voor beter resultaat. Voordat we het fulfilmentproces starten zorgen we dat data actueel, compleet en gesegmenteerd is.
Klantdata vanuit diverse systemen zoals webshops of CRM-systemen maken we kant-en-klant voor gebruik. We behandelen jouw data zorgvuldig en discreet. Onze certificaten zijn daarvan het bewijs.
In het fulfilment center produceren we de materialen die je wilt versturen. Dit kunnen brieven, passen, mailpacks of andere materialen zijn. Daarnaast ontvangen en archiveren we producten die een klant wil versturen, zoals gadgets of webshopartikelen.
In het fulfilment center zorgen we dat enveloppen, mailpacks en pakketten netjes worden verpakt. We gebruiken hiervoor geavanceerde machines met een controle mechanisme. Daarnaast zijn onze medewerkers intensief betrokken bij het proces. Zij controleren onder andere op netheid, compleetheid en data. Hetzelfde geldt voor de verzending met de post.
Na het verzenden van post, kun je reacties van de ontvangers verwachten. Vragen, aanmeldingen of klachten. Wij bieden met onze in-house klantenservice direct een oplossing voor de volgende stap in de klantreis: klantcontact via telefoon, e-mail, social media en chat.
Marketeers die regelmatig een post mailings of pakketten versturen, willen niet steeds moeten nadenken over voorraad enveloppen, brieven, producten of passen. Wij nemen je dat uit handen: we slaan je voorraad voor je op en geven je inzicht in de status. Ook denken we graag met je mee en geven op basis van ervaring en cijfers een besteladvies.
Lisette Schulp Client Service ManagerEen kijkje nemen op onze afdeling fulfilment? Maak een afspraak en we geven je graag een rondleiding! Ik kijk er naar uit om je te spreken.
Vul het contactformulier in en wij nemen spoedig contact met je op.
Form has been submitted successfully!