Wij bieden goed en efficiënt klantcontact met de Klantcontact Software van Steam-connect. Het contact met je klanten loopt via verschillende communicatiekanalen.
Via
Steam-connect beheren, monitoren en uiteraard beantwoorden wij al jouw
communicatiekanalen. De agents van DBF zijn op alle kanalen getraind. Via het platform wordt het binnenkomend verkeer, bijvoorbeeld calls, mails en
chats, automatisch gerouteerd naar de beschikbare agents van DBF. De inzet van alle agents wordt op deze manier optimaal en efficiënt benut.
Ieder klantcontact wordt gemeten en uiteraard geregistreerd voor o.a. rapportagedoeleinden.
Ook voor het inrichten van een outbound call strategie kan Steam-connect goed
worden ingezet. Natuurlijk voor direct contact met jouw klanten, met potentiële klanten
(leadgeneratie), maar ook voor het verrijken van je database.
Steam-connect houdt DBF goed op de hoogte van innovaties op het gebied van
klantcontact. Zij organiseren hiernaast periodiek trainingsdagen, zodat wij per opdrachtgever
het platform zo efficiënt mogelijk kunnen inrichten en alle mogelijkheden goed
benutten.