Het platform geeft bewoners de gelegenheid zelf in te zien van welke regeling(en) zij gebruik mogen maken. Wanneer iemand zich heeft aangemeld voor een regeling, kan hij of zij via het systeem ook zien welke budget er beschikbaar is, hoeveel er is verbruikt en hoe en waar het budget besteed mag worden. Heerlijk overzichtelijk en tijdsbesparend. Bewoners weten direct waar ze aan toe zijn.
Het platform biedt het grootste deel van de informatie die iemand nodig heeft om gebruik te maken van de stadspasregeling. Mocht een bewoner vragen hebben over het gebruik van de stadspas, dan kan hij of zij terecht bij onze helpdesk. Zowel telefonisch, per e-mail, social, livechat of WhatsApp. Maar net wat hiervoor met de gemeente is overeengekomen. De bereikbaarheid voor bewoners is zo goed geregeld. Ook voor de gemeentemedewerker kunnen wij fungeren als helpdesk, bijvoorbeeld bij vragen over het systeem.
Naast een stadspas voor regelingen, kan de pas fungeren als spaarkaart. Dit geeft bewoners de kans om bij lokale bedrijven te sparen voor leuke extra's, kortingen, gratis artikelen of een dagje uit. Daar worden bewoners zeker blij van!