Wat is citymarketing?
Het is een begrip dat steeds vaker wordt gebruikt: citymarketing, maar wat is citymarketing nu eigenlijk? Wij leggen het uit.
Om inwoners extra voorzieningen te bieden, zetten bijna alle gemeenten het instrument stadpas in. Veelal voor specifieke doelgroepen, zoals mensen en gezinnen met een klein inkomen (minimaregeling) of mantelzorgers (mantelzorgpas). Het is voor gemeenten een hele puzzel om logistiek, budget en communicatie van deze regelingen uitvoerbaar en inzichtelijk te krijgen. In onze digitale platformen wordt dit makkelijk, duurzaam en overzichtelijk.
Ons unieke 4-in-1 platform helpt gemeenten een regelingenpas voor mantelzorgers, minima en scholieren in te zetten, inclusief financiële afhandeling, helpdesk en orderverwerking. De (digitale) stadspas kan eenvoudig worden ingezet met één tot vier functies: 1) betaalkaart, 2) spaarkaart, 3) prepaidkaart of 4) cadeaukaart, zodat de pas voor iedere inwoner kan worden ingezet. Werk met één stadspas, maar met eigen functies per doelgroep.
> lees meerToeristen zijn vrijwel altijd op zoek naar vermaak. Een commerciële (digitale) stadspas stimuleert toeristen met mooie kortingen of credits gebruik te maken van bezienswaardigheden, restaurants, theaters en andere faciliteiten in de stad. Ons citymarketing-platform voorziet in het gehele proces van (online) verzending en betaling tot de helpdesk en inzicht in de klantdata via een marketing dashboard.
> lees meerCora van der Meijde Client Service ManagerEens kennismaken? Ik vertel je graag meer over onze (marketing) platformen voor stadspassen en loyaliteitsprogramma's voor gemeenten. Samen doorlopen wij jouw data en loyalty vraagstukken. Ik kijk uit naar je bericht!
Vul het contactformulier in en je ontvangt van ons een vrijblijvende offerte.
Form has been submitted successfully!