Aafje biedt met haar thuiszorgprogramma Allemaal Aafje een volledig dienstenpakket om haar leden zo lang mogelijk thuis te laten wonen. Naast aantrekkelijk voordeel voor nu én unieke zorggaranties in de toekomst, zorgt Aafje ook voor de onderlinge, gezellige contacten.
Aafje heeft door de inzet van Customer Data Platform Marion niet alleen de continuïteit van alle klantprocessen die binnen het lidmaatschap vallen geborgd, maar ook meer inzicht in wie nu precies haar leden zijn en hoe de communicatie daarop kan worden afgestemd. De combinatie van klantproces, databeheer, kenmerken en gedrag maakt de marketingafdeling happy!
De continuïteit rondom het beheer van de Allemaal Aafje leden is gedekt. Maar ook de minstens zo belangrijke marketing loyalty aspecten komen aan bod. De integratie van deze informatie is de oplossing voor de happy marketeer. Zo kan deze informatie worden gebruikt om de customer journey voor het prospect Aafje lid en huidig Aafje lid na te lopen en indien nodig de stappen in de journey aan te passen. Tevens kan de marketing automation eenvoudiger worden opgestart.
Aafje heeft met Marion meer ruimte om zich te richten op haar kernactiviteiten in plaats van zich zorgen te maken over een primair lidmaatschapsproces.
De combinatie van het klantproces, data, kenmerken en gedrag maakt de marketing afdeling van Aafje happy!
Lisette Schulp Client Service ManagerVan gedachten wisselen over jouw data en marketing vraagstukken? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!