terug naar cases

Continuïteit rondom lidmaatschapsproces gedekt

Aafje biedt met haar thuiszorgprogramma Allemaal Aafje een volledig dienstenpakket om haar leden zo lang mogelijk thuis te laten wonen. Naast aantrekkelijk voordeel voor nu én unieke zorggaranties in de toekomst, zorgt Aafje ook voor de onderlinge, gezellige contacten.

Aafje heeft door de inzet van Customer Data Platform Marion niet alleen de continuïteit van alle klantprocessen die binnen het lidmaatschap vallen geborgd, maar ook meer inzicht in wie nu precies haar leden zijn en hoe de communicatie daarop kan worden afgestemd. De combinatie van klantproces, data, kenmerken en gedrag maakt de marketingafdeling happy!

_uitgebreid inzicht in de leden

inzicht in kcc activiteiten

De Klant Contact Centrum diensten zijn bij dbf belegd. Aafje blijft voldoende op de hoogte door de KCC Inzagemodule van Marion, die dbf beschikbaar heeft gesteld. Handig, voor als Aafje even dat ene lid wil opzoeken om na te gaan hoe het klantcontact precies is verlopen.

dashboard


Hiernaast worden zoveel mogelijk data en kenmerken van het lid vastgelegd. Hiermee wordt op maat en naar behoefte communiceren steeds beter mogelijk. Door middel van een dashboard zijn de belangrijkste pijlers voor de marketing afdeling altijd inzichtelijk.

selectie module


Voor specifiek inzicht in het aantal leden met bepaalde eigenschap(pen) wordt de speciale Selectie Module van Marion gehanteerd. Zo kan Aafje zelf eenvoudig een selectie bepalen, uitvoeren en indien gewenst actie ondernemen.

Aafje2

_beheer én loyalty geïntegreerd in marion

De continuïteit rondom het beheer van de Allemaal Aafje leden is gedekt. Maar ook de minstens zo belangrijke marketing loyalty aspecten komen aan bod. De integratie van deze informatie is de oplossing voor de happy marketeer. Zo kan deze informatie worden gebruikt om de customer journey voor het prospect Aafje lid en huidig Aafje lid na te lopen en indien nodig de stappen in de journey aan te passen. Tevens kan de marketing automation eenvoudiger worden opgestart.

Meer tijd voor kernactiviteiten

Happy marketeer

Aafje heeft met Marion meer ruimte om zich te richten op haar kernactiviteiten in plaats van zich zorgen te maken over een primair lidmaatschapsproces.

De combinatie van het klantproces, data, kenmerken en gedrag maakt de marketing afdeling van Aafje happy!

_relevante oplossingen

Public Relations

klant contact centrum

Het Klant Contact Centrum van dbf ontzorgt je volledig!


lees meer
Global reach

data management


Door middel van data management creëer je inzicht in het gedrag van je klanten.

lees meer
video streaming

dashboards & rapportage

We maken graag dashboard en rapportages. We beloven: je begrijpt onze rapportages.

lees meer
Lisette 20190917 DBF 163 2
Lisette Schulp account manager

Van gedachten wisselen over jouw data en marketing vraagstukken? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!

  • persoonlijk contact
  • afspraak is afspraak
  • no-nonsense
  • enthousiaste aanpak
  • samen voor succes