ABN AMRO naar hogere klantwaardering

terug naar cases

Hogere klantwaardering ABN AMRO

ABN AMRO gebruikt onze Personal Service en biedt deze actief aan onder haar klanten. Zo biedt de bank hulp aan consumenten bij het verlies of diefstal van hun reisdocumenten, sleutels, bagage, bankpassen en mobiele telefoons. De dienst is veilig, eenvoudig in gebruik en draagt bij aan klantbinding. Deze service innoveren wij continu.

Personal Service online toegankelijk

Om het product nog toegankelijker en efficiënter te maken - en omdat het online bankieren nu eenmaal het belangrijkste kanaal is - dient het klantdossier in de site van de bank geïntegreerd te zijn. Wij koppelden het klantdossier aan ons online loyalty platform. Dit maakt de registratieservice van ABN AMRO in één keer een multi-channeloplossing. De service is mobiel en online toegankelijk en biedt daardoor een hoge mate van gebruiksvriendelijkheid.

_hoe hebben wij dit gedaan?

Integratie in bestaande omgeving

We integreerden onze oplossingen in een bestaande online omgeving en bieden extra service met ons Klant Contact Centrum.

Gepersonaliseerde sleutelhanger en bagagelabels

Door de gepersonaliseerde sleutelhanger en bagagelabels aan het dossier te koppelen, is de Personal Service maar één telefoontje verwijderd van de klant.

Fulfilment uit handen genomen van ABN AMRO

Onze fulfilment afdeling zorgt er tenslotte voor dat de items veilig en volledig bij de klant worden bezorgd.

_relevante oplossingen

Personal Service


Onze Personal Service slaat alle gegevens veilig op en helpt jouw klanten zodra een item verloren, vergeten of gestolen is.

meer over Personal Service

Klant Contact Centrum

Het Klant Contact Centrum van dbf ontzorgt je volledig!


meer over klantcontact

Customer data management


Door middel van data management creëer je inzicht in het gedrag van je klanten.

meer over customer data
Claudia zw wit 20191121 2
Claudia van der Hoek Account Manager

Van gedachten wisselen over Personal Service voor jouw kantoor? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!

  • persoonlijke aanpak
  • brede kennis
  • 20 jaar ervaring
  • klantvriendelijk
  • relatie manager