ABN AMRO gebruikt onze registratieservice en biedt deze actief aan onder haar klanten. Zo biedt de bank hulp aan consumenten bij het verlies of diefstal van hun reisdocumenten, sleutels, bagage, bankpassen en mobiele telefoons. De dienst is veilig, eenvoudig in gebruik en draagt bij aan klantbinding. Deze registratieservice innoveren wij continu.
Om het product nog toegankelijker en efficiënter te maken - en omdat het online bankieren nu eenmaal het belangrijkste kanaal is - dient het klantdossier in de site van de bank geïntegreerd te zijn. Wij koppelden het klantdossier aan ons online loyalty platform. Dit maakt de registratieservice van ABN AMRO in één keer een multi-channeloplossing. De service is mobiel en online toegankelijk en biedt daardoor een hoge mate van gebruiksvriendelijkheid.
We maakten het mogelijk om het dossier in de beveiligde omgeving van internetbankieren te gebruiken. Het product is webbased voor zowel consumenten als de alarmcentrale. Daardoor kunnen zij beiden hun gegevens inzien en regelmatig aanpassen.
We integreerden onze oplossingen in een bestaande online omgeving en bieden extra service met ons Klant Contact Centrum.
Door de gepersonaliseerde sleutelhanger en bagagelabels aan het dossier te koppelen, is de registratieservice maar één telefoontje verwijderd van de klant.
Onze fulfilment afdeling zorgt er tenslotte voor dat de items veilig en volledig bij de klant worden bezorgd.
Claudia van der Hoek Account ManagerVan gedachten wisselen over jouw data en marketing vraagstukken? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!