ABN AMRO gebruikt onze Personal Service en biedt deze actief aan onder haar klanten. Zo biedt de bank hulp aan consumenten bij het verlies of diefstal van hun reisdocumenten, sleutels, bagage, bankpassen en mobiele telefoons. De dienst is veilig, eenvoudig in gebruik en draagt bij aan klantbinding. Deze service innoveren wij continu.
Om het product nog toegankelijker en efficiënter te maken - en omdat het online bankieren nu eenmaal het belangrijkste kanaal is - dient het klantdossier in de site van de bank geïntegreerd te zijn. Wij koppelden het klantdossier aan ons online loyalty platform. Dit maakt de registratieservice van ABN AMRO in één keer een multi-channeloplossing. De service is mobiel en online toegankelijk en biedt daardoor een hoge mate van gebruiksvriendelijkheid.
Claudia van der Hoek Client Service ManagerVan gedachten wisselen over Personal Service voor jouw kantoor? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!