terug naar cases

Hogere klantwaardering ABN AMRO

ABN AMRO gebruikt onze registratiedienst en biedt deze actief aan onder haar klanten. Zo biedt de bank hulp aan consumenten bij het verlies of diefstal van hun reisdocumenten, sleutels, bagage, bankpassen en mobiele telefoons. De dienst is veilig, eenvoudig in gebruik en draagt bij aan klantbinding. Deze registratiedienst innoveren wij continu.

registratiedienst online toegankelijk

Om het product nog toegankelijker en efficiënter te maken - en omdat het online bankieren nu eenmaal het belangrijkste kanaal is - dient het klantdossier in de site van de bank geïntegreerd te zijn. Wij koppelden het klantdossier aan ons online loyalty platform.Dit maakt de registratiedienst van ABN AMRO in één keer een multi-channeloplossing. De dienst is mobiel en online toegankelijk en biedt daardoor een hoge mate van gebruiksvriendelijkheid.

Consumenten passen zelf gegevens aan

We maakten het mogelijk om het dossier in de beveiligde omgeving van internetbankieren te gebruiken. Het product is webbased voor zowel consumenten als de alarmcentrale. Daardoor kunnen zij beiden hun gegevens inzien en regelmatig aanpassen.

_hoe hebben wij dit gedaan?

integratie in bestaande omgeving

We integreerden onze oplossingen in een bestaande online omgeving en boden (en bieden) extra service met ons Klant Contact Centrum.

gepersonaliseerde sleutelhanger en bagagelabels

Door de gepersonaliseerde sleutelhanger en bagagelabels aan het dossier te koppelen, is de registratiedienst maar één telefoontje verwijderd van de klant.

Fulfilment uit handen genomen van ABN Amro

Onze fulfilment afdeling zorgt er tenslotte voor dat de items veilig en volledig bij de klant worden bezorgd.

_relevante oplossingen

receive emails read

registratieservice


Onze registratieservice slaat alle gegevens veilig op en helpt jouw klanten zodra een item verloren, vergeten of gestolen is.

lees meer
Public Relations

klant contact centrum

Het Klant Contact Centrum van dbf ontzorgt je volledig!


lees meer
Global reach

data management


Door middel van data management creëer je inzicht in het gedrag van je klanten.

lees meer
Claudia 20190917 DBF 176 web 2
Claudia van der Hoek account manager

Van gedachten wisselen over jouw data en marketing vraagstukken? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!

  • persoonlijke aanpak
  • brede kennis
  • 20 jaar ervaring
  • klantvriendelijk
  • relatie manager