Social Media Monitoring

Verhoog je serviceniveau, verbeter je imago en krijg meer klantinzicht met social media monitoring.

Meer resultaat uit social media

Starten met social media is niet zo ingewikkeld. Je maakt een profiel aan en posten maar! Gevolg hiervan is dat jouw klanten social media ook gaan gebruiken om vragen te stellen of klachten in te dienen. Ben je daar op voorbereid? Wij kunnen je helpen met social media monitoring.

Via onze social media management tool monitort ons webcareteam ieder gewenst social media kanaal. Vragen, klachten, complimenten of suggesties; wij reageren passend. Hoe reacties eruit zien, bepaalt de opdrachtgever. Evenals de social media strategie. Wij bieden hierin een adviserende, uitvoerende en rapporterende rol.

Inzicht in alle reacties

Omdat het aantal social media kanalen nog altijd groeit, is het belangrijk overzicht te houden. Wij hebben al je kanalen en contacten op een rijtje.

Coosto Performance NL akkoord

Centrale klantdata

Contacten via social media zijn net zo waardevol als een mailtje of telefoontje. Wij helpen je alle klantcontacten te centraliseren. Dit betekent dat je voortaan per klant een totaalbeeld van alle contacten hebt. Over welk kanaal dan ook.

Centrale klantdata met social media monitoring

Vijf redenen om social media monitoring uit te besteden:

  1. Bespaar tijd: webcare is een dagtaak
  2. Inzet van klantcontact experts levert kwaliteit
  3. Gegarandeerde online bereikbaarheid en actie
  4. Webcare uitbesteden is wél persoonlijk
  5. Social media monitoring koppelen aan je klantdata
Webcare uitbesteden Klant Contact Centrum

_over dbf

Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!

over dbf

_meer klantcontact services

Live chat service


Met een live chat service op jouw website maak je het jouw klant extra makkelijk om contact op te nemen. Even een appje sturen kan ook.

meer live chat service

Klant Contact Centrum

Altijd bereikbaar zijn voor je klanten met dezelfde uniforme boodschap? Het Klant Contact Centrum (KCC) van dbf ontzorgt je volledig.

meer Klant Contact Centrum

Inbound bellen en klantenservice

Klantcontact moet goed geregeld zijn. Volgens jouw wensen en naar volle tevredenheid van jullie klanten. Dat kunnen wij.

meer over klantenservice
Claudia zw wit 20191121
Claudia van der Hoek Account Manager

Van gedachten wisselen over social media monitoring of onze andere klantcontact services? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!

  • persoonlijke aanpak
  • brede kennis
  • 20 jaar ervaring
  • klantvriendelijk

Kom eens kennismaken

Verder bouwen aan je klantrelatie? Vul het contactformulier in voor het stellen van je vraag, opvragen van een offerte of het maken van een afspraak. Wij nemen spoedig contact met je op.

Voorkeur contactmethode