Social Media Monitoring

Verhoog je serviceniveau, verbeter je imago en krijg meer klantinzicht met social media monitoring.

hulp nodig?

Starten met social media is niet zo ingewikkeld. Je maakt een profiel aan en posten maar! Gevolg hiervan is dat jouw klanten social media ook gaan gebruiken om vragen te stellen of klachten in te dienen. Ben je daar op voorbereid? Wij kunnen je helpen met social media monitoring.

Like love share

Via een social media management tool (Coosto) monitort ons webcareteam ieder gewenst social media kanaal. Vragen, klachten, complimenten of suggesties; wij reageren passend. Hoe deze reacties eruit zien, bepaalt de opdrachtgever. Evenals de social media strategie. Wij bieden hierin een adviserende, uitvoerende en rapporterende rol.

afspraak maken
Coosto Performance NL akkoord

Vijf redenen om social media monitoring uit te besteden:

  1. Bespaar tijd: webcare is een dagtaak
  2. Inzet van klantcontact experts levert kwaliteit
  3. Gegarandeerde online bereikbaarheid en actie
  4. Webcare uitbesteden is wél persoonlijk
  5. Social media monitoring koppelen aan je klantdata

We schreven een uitgebreid artikel waarin we deze vijf redenen verder toelichten. Dus ben je nog niet overtuigd?

lees artikel "webcare uitbesteden"
Webcare uitbesteden Klant Contact Centrum

_over dbf

Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!

over dbf

_meer klantcontact services

Message ads text

live chat service


Met een live chat service op jouw website maak je het jouw klant extra makkelijk om contact op te nemen. Even een appje sturen kan ook.

meer info
Public Relations

klant contact centrum

Altijd bereikbaar zijn voor je klanten met dezelfde uniforme boodschap? Het Klant Contact Centrum (KCC) van dbf ontzorgt je volledig.

meer info
Customer feed back

inbound bellen en klantenservice

Klantcontact moet goed geregeld zijn. Volgens jouw wensen en naar volle tevredenheid van jullie klanten. Dat kunnen wij.

meer info
Claudia zw wit 20191121
Claudia van der Hoek account manager

Van gedachten wisselen over social media monitoring of onze andere klantcontact services? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!

  • persoonlijke aanpak
  • brede kennis
  • 20 jaar ervaring
  • klantvriendelijk

kom eens kennismaken

Verder bouwen aan je klantrelatie? Vul het contactformulier in voor het stellen van je vraag, opvragen van een offerte of het maken van een afspraak. Wij nemen spoedig contact met je op.

Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Dit veld is verplicht
Voorkeur contactmethode
Dit veld is verplicht