Dit is de meest efficiënte manier om klanten te bereiken

terug naar kenniscentrum

Het inzetten van een effectieve e-mailcampagne maakt van een nieuwsgierige prospect een loyale klant. E-mailmarketing is een van de meest rendabele vormen van marketing en creëert de hoogste return on investment vergeleken met andere vormen van direct mail.

Maar hoe zet je nou zelf een effectieve e-mailcampagne op? Waar moet je aan denken, en wat moet je absoluut niet doen? Onze tips vind je in onderstaande whitepaper.

Uiteraard beschikken wij over een uitstekende tool om uw e-mail campagne op te zetten, nieuwsbrieven en andere uitingen te creëren, te verzenden en uiteindelijk te analyseren.

Whitepaper

Wat zijn de do's en don'ts van een goede e-mailcampagne? Op welke elementen voer je A/B testen uit? En wat doe je met de resultaten? In deze whitepaper krijg je tips om van jouw campagne een succes te maken.

> download whitepaper

_inzichten uit de whitepaper

1. Sluit aan bij de behoefte van je lezer

2. Automatische triggers versterken je loyalty programma


Marion mailt

Ons krachtige Customer Data Platform

Marion is de naam van ons Customer Data Platform (CDP) voor datamarketing en klantloyaliteit. Hierin beheer je gemakkelijk klanten, maak je snel doelgroepselecties en plan je automatische (e-mail) campagnes.

Marion wil jouw community laten groeien. Jij bepaalt de klantcontactstrategie en Marion zorgt voor de uitvoering. Zij regelt bijvoorbeeld de automatische triggers voor je e-mailcampagne.

Claudia zw wit 20191121 2
Claudia van der Hoek Client Service Manager

Van gedachten wisselen over jouw data en marketing vraagstukken? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!

  • persoonlijke aanpak
  • brede kennis
  • 20 jaar ervaring
  • klantvriendelijk
  • relatie manager