E-mailmarketing & mailing verzenden

Mailing verzenden voor hogere conversies

E-mailmarketing blijft één van de best converterende direct marketingmiddelen. Dus ga je voor conversie? Dan ga je voor een mailing maken en verzenden!

Wat is e-mailmarketing?

E-mailmarketing gaat verder dan een maandelijkse mailing verzenden naar je klanten. Op allerlei momenten in de customer journey kun je e-mail inzetten; als bedankje na een aankoop, op een verjaardag of voor een review na een bezoek aan een evenement. Wij helpen je een strategie uit te stippelen en de (automatische) e-mailings op te stellen en te versturen.


Klantloyaliteit home dbf

E-mailmarketing personaliseren

Klantcontact per e-mail kunnen we persoonlijk maken. Niet alleen door de geadresseerde aan te spreken met zijn voornaam, maar ook door het bieden van een boodschap op maat. Een nieuwe klant wil je een bedankt-mail sturen. Een klant die lang niets gekocht heeft, wil je een terugkom-aanbieding doen. Met kerst wil je je beste klanten misschien wel een digitale cadeaukaart mailen. Wij kunnen deze leuke en effectieve e-mails voor je inrichten, zodat jij er geen omkijken naar hebt.

Klantsegmentatie vanuit data mining

Offerte ontvangen?

Aan de slag met een mailing verzenden? wij sturen een vrijblijvend voorstel

Analyse van e-mail marketing

De statistieken van een verzonden mailing levert een schat aan informatie op. Heeft de klant op de aanbieding geklikt? Welke pagina’s heeft hij vervolgens bezocht? Waar wonen deze klanten? Wij kunnen e-mailmarketing data koppelen aan jouw klantengegevens door het maken van mooie en overzichtelijke dashboards. Natuurlijk allemaal volgens de regels van de AVG. Wij kunnen werken vanuit jouw eigen e-mailtool of vanuit één van onze tools.

E mailmarketing e mark conversiecijfers

_over dbf

Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!

meer over ons

_blogs over mailings verzenden

Inzicht in je klanten

Creëer inzicht in het gedrag en demografische eigenschappen van je klanten.

Bouwen aan je klantrelatie

Met het inzicht kun je gerichte marketing campagnes opzetten en daarmee bouwen aan je klantrelatie.

Data omzetten in resultaat

Nu kun je gaan meten en monitoren. Onze dashboards en rapportages bieden uitkomst.

Lisette 20190917 DBF 163 2
Lisette Schulp Account Manager

Van gedachten wisselen over het maken en versturen van mailings en e-mailmarketing? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!

  • persoonlijk contact
  • afspraak is afspraak
  • no-nonsense
  • enthousiaste aanpak
  • samen voor succes

Vraag stellen of afspraak maken?

Vul het contactformulier in en wij nemen spoedig contact met je op.