DBF Stand-By Service neemt ABN AMRO Stand-By Service over

terug naar kenniscentrum

DBF neemt de Stand-By Service van ABN AMRO over. De grootbank heeft recent besloten afscheid te nemen van deze service en verwijst haar klanten nu door naar DBF, de expert op het gebied van digitale kluisdiensten en personal services. 

Meer dan 200.000 klanten maken momenteel gebruik van de Stand-By Service van ABN AMRO, een dienst die de bank al ruim 25 jaar aanbiedt en die wordt uitgevoerd door DBF. Nu ABN AMRO zich terugtrekt, zorgt DBF ervoor dat alle klanten moeiteloos worden geholpen. Hun dossier en kluisinhoud worden als service overgezet, zodat de data veilig behouden blijft. 

Daarnaast neemt DBF alle diensten over, waaronder de retour- en rappelservice. Zelfs de door ABN AMRO uitgegeven sleutelhangers blijven functioneren met hulp van DBF Stand-By Service. De klanten van ABN AMRO blijven zo verzekerd van de service en kunnen profiteren van een aantrekkelijke overstapcampagne, die te vinden is op https://standbyservice.nl/overstappen

Met deze overname verstevigt DBF haar positie als marktleider in Personal Service en digitale kluisdiensten, waarbij veiligheid en gemak voor de klant centraal blijven staan.