De meeste marketeers zullen zich realiseren dat de typische rol van de klant is veranderd. Marketeers die deze verschuiving niet tijdig herkennen worden sneller dan verwacht geconfronteerd met ontevreden klanten. Via het gebruik van social media, e-mail, websites en de telefoon is de drempel voor klanten om hun ongenoegen te uiten steeds lager. Met het oog op retentiedoelstellingen is het verstandig dit voor te zijn! Het werkterrein van de marketeer en de uitvoering van processen worden hierdoor kritischer en complexer.
Wil je groeien? Dan is een sterke multi-channel contactstrategie onmisbaar. Ga de dialoog aan met je klant en leer wat werkt (en wat niet). In dit whitepaper worden essentiële stappen gepresenteerd die u zullen ondersteunen in het realiseren en onderhouden van een effectieve multichannelcontactstrategie:
In deze whitepaper "Bepaal uw contactstrategie" krijg je zeven handige tips voor het opzetten van hét fundament voor een succesvolle dialoog met je klanten.
1. Gebruik triggermomenten voor je communicatie
2. De klant is slimmer, bewuster en kritischer dan vroeger
3. Een creatieve benadering is belangrijk om de succesfactor te meten
Claudia van der Hoek Client Service ManagerVan gedachten wisselen over jouw data en marketing vraagstukken? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!