Klant Contact Centrum (KCC)

Altijd bereikbaar zijn voor je klanten met dezelfde uniforme boodschap? Het Klant Contact Centrum (KCC) van dbf ontzorgt je volledig.

Topservice voor jouw klanten

Bedrijven worden gedefinieerd door hun klanten. Een stapel succesvolle marketingcampagnes is niets waard, zodra er ontevreden klanten zijn die van zich laten horen. En dat terwijl die ontevredenheid vaak heel simpel verholpen of voorkomen kan worden.

Onze oplossing: het moderne Klant Contact Centrum met bereikbaarheid over alle on- en offline kanalen.

Klantcontact uitbesteden

_onze klantcontact diensten

Inbound bellen en klantenservice

Klanten vriendelijk te woord staan, vragen correct beantwoorden, klachten netjes afhandelen of nieuwe bestellingen aannemen; met persoonlijk telefonisch contact kun je je onderscheiden. Is jullie klantcontact al goed geregeld?

meer over klantenservice uitbesteden

Telefonische acquisitie

Nabellen, dat schiet er vaak bij in! Marketeers weten dat het belangrijk is en conversie verhogend werkt, maar in de praktijk komt het er niet altijd van. Te weinig tijd, mensen of kennis zijn meestal de oorzaak. Doorbreek het patroon en laat onze specialisten je helpen met telefonische acquisitie.

telefonische acquisitie uitbesteden

Social Media Monitoring

Starten met social media is niet zo ingewikkeld. Je maakt een profiel aan en posten maar! Gevolg hiervan is dat jouw klanten social media ook gaan gebruiken om vragen te stellen of klachten in te dienen. Ben je daar op voorbereid? Kunnen jullie het zelf bijhouden of schakel je hulp in?

meer over social monitoring

Live chat service en WhatsApp

Zoveel klanten, zoveel contactwensen. Met een chatfunctie op jouw website maak je het jouw klant extra makkelijk om contact op te nemen. Wij adviseren in de beste tools, monitoren en beantwoorden de vragen en rapporteren achteraf.

live chat uitbesteden

Webcare

Op social media, forums en blogs wordt over jouw merk of organisatie geschreven. Heb je al deze berichten in beeld?

meer over webcare uitbesteden

.

Meer dan een Klant Contact Centrum

Met alleen het klant contact ben je er nog niet. Als het contact is afgehandeld blijven er altijd nog administratieve handelingen over die veel tijd in beslag kunnen nemen. Ook deze werkzaamheden kan ons KCC uit handen nemen. Denk aan archivering en volgens de AVG-richtlijnen vernietiging klantgegevens of poststukken.

Klant contact centrum KCC van dbf

Waarom het KCC van dbf?

  • Efficiënt, uniform klantcontact onder één dak
  • Specialisten met 20 jaar ervaring
  • Klantvriendelijkheid is vanzelfsprekend
  • Wij zetten data management in om je organisatie verder te helpen
  • Je bent altijd welkom om live te zien hoe wij met jouw klanten omgaan
Brochure KCC paginas dbf

Een greep uit onze klanten:

Download brochure

Klantcontact: alles onder één dak

Alles over onze klantcontactdiensten.

download brochure

Flexibel in systemen

Wij werken in ons online Customer Data Platform Marion om alle klantgegevens te registreren. We kunnen ook werken met andere applicaties, zoals Salesforce. Zelf krijg je uiteraard ook toegang tot de gewenste applicatie, zodat deze waardevolle informatie ook buiten het klantcontact om ingezet kan worden.

KCC rapportage en dashboards

Er zijn tal van KCC rapportagemogelijkheden, ook real time. Wij combineren, verrijken en structureren data om tot de meest relevante dashboards te komen. Dit is meer dan alleen een lijst met cijfertjes. We maken de data inzichtelijk met grafieken, tabellen en figuren. Zo weet je precies hoe het Klant Contact Centrum presteert.

Calls afgelopen 12 maanden

Klant Contact Centrum inrichten

Ons Klant Contact Centrum verzorgt het contact met jouw klanten volledig volgens jouw wensen, zodat jij je kunt bezighouden met andere werkzaamheden. De webchat uitbesteden of de volledige klantenservice laten bemannen? Net wat je wenst.

Lisette Square
Lisette Schulp Client Service Manager

Een kijkje nemen in ons KCC? Maak een afspraak en ik geef je graag een rondleiding! Ik kijk er naar uit om je te spreken.

  • samen voor succes
  • persoonlijk contact
  • afspraak is afspraak

Vraag stellen of afspraak maken?

Vul het contactformulier in en wij nemen spoedig contact met je op.

Form has been submitted successfully!