Webcare uitbesteden

Wij maken van jouw klanten, loyale fans!

Webcare uitbesteden aan dbf is:

  • 20 jaar ervaring in klantcontact & data
  • Inzet van vriendelijke social media specialisten
  • Schaalbare teams; geen lange wachttijden
  • Centrale dataverzameling voor een 360° klantbeeld
  • Borging van uniforme antwoorden
  • Overzichtelijke, real time rapportages & dashboards
Coosto Performance NL akkoord

Altijd bereikbaar, hogere tevredenheid

Op social media, forums en blogs wordt over jouw merk of organisatie geschreven. Heb je al deze berichten in beeld?

Met webcare gaan wij een stap verder dan alleen monitoring van je eigen social media kanalen. Wij behandelen reactief én proactief berichten van jouw klanten of community.

Webcare uitbesteden overzicht kanalen

Wat is webcare?

Webcare is letterlijk vertaald het "zorgen voor het web" en dan met name jouw klanten op het web. Vragen, opmerkingen, klachten of complimenten die jouw klanten online posten wil je, net als een telefonische vraag, in beeld hebben en netjes beantwoorden. Met goed ingerichte webcare ben je klaar voor de moderne klant die steeds vaker contact zoekt via de digitale weg.

offerte webcare aanvragen >
Live chat online chat chatfunctie en whatsapp service

Altijd topservice voor jouw klanten

Onze webcare specialisten beantwoorden vragen namens een merk of organisatie. Wij zijn op dat moment die organisatie. We willen dat de klant dit ook zo voelt, daarom trainen wij onze specialisten extra in deze werkwijze.

Webcare uitbesteden
We hebben 20 jaar ervaring met het opzetten en inrichten van (online) klantenservices. We helpen je jouw klantcontacten zo efficiënt en kostenbewust mogelijk in te richten.

Onze klanten
Wij verzorgen klantcontact voor onder andere Museumkaart, ABN AMRO, CJP, Van Lanschot Bank en hostelketen Stayokay.

KCC dbf klanten

_offerte aanvragen

webcare uitbesteden? wij sturen een vrijblijvend voorstel

_meer klantcontact services

Telefonische klantenservice

Altijd bereikbaar zijn voor je klanten met dezelfde uniforme boodschap? Het Klant Contact Centrum (KCC) van dbf ontzorgt je volledig.

meer Klant Contact Centrum

Live chat service

Met een live chat service op jouw website maak je het jouw klant extra makkelijk om contact op te nemen. Even een appje sturen kan ook.

meer Live chat service
Claudia zw wit 20191121 2
Claudia van der Hoek Account Manager

Van gedachten wisselen over webcare uitbesteden of onze andere klantcontact diensten? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!

  • persoonlijke aanpak
  • brede kennis
  • 20 jaar ervaring

Contactformulier

Verder bouwen aan je klantrelatie? Vul het contactformulier in voor het stellen van je vraag, opvragen van een offerte of het maken van een afspraak. Wij nemen spoedig contact met je op.

Wij zijn dbf. Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!

Voorkeur contactmethode