Onze Personal Service is een sympathieke vorm van loyalty marketing waarmee je jullie klantbetrokkenheid vergroot. Je relatie heeft deze service immers aan jou te danken!
De service bestaat uit verschillende onderdelen die los van elkaar of gecombineerd kunnen worden ingezet. Lees in de online brochure hoe Personal Service zorgt voor meer loyale klanten.
Personal Service biedt ieder van jouw klanten een persoonlijk online dossier. Hierin staan alle gegevens die jouw klant graag veilig wil stellen.
Denk aan betaalpassen, klantenpassen, simkaarten, ID-bewijzen en kopieën van belangrijke documenten.
Vervolgens kunnen wij al deze gegevens terugvinden op het moment dat er iets kwijt, vergeten of gestolen is.
Met één telefoontje blokkeren wij alle vermiste passen en de mobiele telefoon, én dragen het risico voor verdere schade.
Dankzij een unieke code op sleutelhangers sturen wij verloren sleutels naar de eigenaar terug.
Dankzij een unieke code op het bagagelabel laten we verloren koffers thuis of op het vakantieadres bezorgen.
Wij stellen jouw klant tijdig en meermaals op de hoogte als ID-bewijzen bijna verlopen, zodat deze op tijd verlengd kunnen worden.
Is jouw klant op vakantie zijn of haar portemonnee met geld en bankpassen verloren? Wij zorgen dat jouw klant binnen 24 uur over noodgeld beschikt.
Wij zijn dag en nacht bereikbaar, voor het hele gezin. Zo heeft jouw klant te allen tijde een veilig gevoel.
"dbf levert een belangrijke bijdrage aan de ABN AMRO Stand-By Service. Een fijne samenwerking met betrokken en klantgerichte mensen.”
- Diana Pas, Lead Product Owner ABN AMRO
Ervaar zelf hoe Personal Service werkt in onze online demo omgeving. Vraag de demo geheel gratis en vrijblijvend aan.
Form has been submitted successfully!
Claudia van der Hoek Client Service ManagerVan gedachten wisselen over Personal Service voor jouw kantoor? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!