Customer Loyalty Programma opzetten

Meer inzicht in het gedrag van jouw pashouders? Ons Customer Loyalty Programma visualiseert jouw marketingacties in een persoonlijke 1-op-1 benadering.

Maak van jouw ledenpas een waardevolle marketingtool!

Een Customer Loyalty Programma opzetten is meer dan het starten van een aanbiedingen platform voor jouw ledenpas. Wat ons Customer Loyalty Platform ook doet:

  • data registreren en segmenteren
  • inzicht geven voor nieuwe marketingstrategieën

Customer Loyalty Programma

Via ons laagdrempelige platform kunnen al jouw pashouders makkelijk meedoen. Inloggen, de actie claimen en de code laten scannen is alles wat jouw members moeten doen om gebruik te maken van één van de pasvoordelen.

Kort gezegd: je kunt gerichte acties aanbieden aan jouw leden en verzamelt hiermee gegevens over jouw leden en hun pasgebruik.

Customer Loyalty Programma opzetten op loyalty platform

Klantdata verzamelen

Het gebruik van de aanbiedingen in het loyalty programma wordt vastgelegd met een scan. Dit biedt je extra mogelijkheden om nog beter te monitoren welke aanbiedingen en acties populair zijn, of juist welke minder en waar je wellicht moet bijsturen in de marketingaanpak. Het stimuleren van minder populaire aanbiedingen kan met de extra promotietooling in het loyalty platform. Hiermee kunnen specifieke aanbiedingen toegevoegd worden die enkel op korte termijn geldig zijn. Bijvoorbeeld, een gratis kop koffie in een attractiepark.

Rapportage dashboard loyaliteitsprogramma

Voor een volledig beeld van jouw pashouders, koppel je het Customer Loyalty Programma aan onze Selfservice omgeving MyPortal+. De MyPortal+ is een omgeving waarin jouw pashouders kunnen inloggen. Je kunt in deze omgeving vragen naar interessegegevens of aanvullende profielgegevens, waardoor je nog gerichter met jouw leden kunt communiceren. De MyPortal+ is bijvoorbeeld ook te linken aan jouw nieuwsbriefbestand en biedt de mogelijkheid voor referral marketing.

Overzichtelijke dashboards

Onze marketing dashboards geven inzicht in alle klantdata vanuit verschillende systemen.

Digitaal, fysiek of hybride

Alle aanbiedingen zijn gekoppeld aan een ledenpas. Je bepaalt helemaal zelf wie de pas krijgt, maar ook hoe jouw leden de pas krijgen.

Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor een moderne, digitale aanpak. Dit betekent dat de digitale pas makkelijk in de Wallet applicatie op een smartphone geplaatst kan worden. Inmiddels is dit een methode die door vele grote partijen als vertrouwd wordt ervaren en door gebruikers als veilig en handig wordt beschouwd.

Toch liever de “traditionele” plastic kaart? Ook die kunnen wij leveren! Dankzij onze in-house fulfilment afdeling kunnen we snel schakelen en profiteer je van gunstige portotarieven.

Combineren is natuurlijk ook mogelijk. Ons systeem biedt een hybride oplossing. Jouw klant bepaalt naar welke ledenpas de voorkeur uitgaat.

_dbf is partner

in data & klantloyaliteit

Wij helpen organisaties succesvol te zijn in klantcontact, data management en klantloyaliteit. Wij zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden!

meer over ons

_meer klantloyaliteit

Digitaal spaarprogramma

Met een online spaarprogramma in het EasyConnect platform geef je je fans en klanten de mogelijkheid online punten te sparen.

Spaarprogramma

Mobiele loyaliteit

Geen zware portemonnee meer, maar alle plastic passen altijd bij de hand in één app. PasNL is dé app voor klantenkaarten.

Mobiel loyaliteitsprogramma

Digitale pas

Meer klantdata is één van de grootste voordelen van de digitale pas. Met deze data zet je gerichter en succesvoller campagnes in.

Digitale pas
Lisette 20190917 DBF 163 2
Lisette Schulp Account Manager

Van gedachten wisselen over jouw loyalty vraagstukken of een loyalty programma opzetten? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!

  • persoonlijk contact
  • afspraak is afspraak
  • no-nonsense
  • enthousiaste aanpak
  • samen voor succes

Offerte aanvragen?

Vul het contactformulier in en wij nemen spoedig contact met je op.

Voorkeur contactmethode