Museumkaart, Salesforce en DBF
DBF beheert de Salesforce beheerapplicatie van Stichting Museumkaart, die zij inzet voor De Museumkaart.
Salesforce is een krachtig, maar zeer omvangrijk platform. Het is dan ook niet vreemd dat bedrijven vaak moeite hebben met het effectief gebruiken van het platform. En daarom een Salesforce partner zoeken. Wij helpen al ruim 20 jaar bedrijven bij het omzetten van klantdata in waarde. Om zoveel mogelijk uit het platform te halen, is de juiste inrichting essentieel. Onze ervaren data en IT consultants maken het CRM-platform zo dat het jou het meest oplevert.
Het is een Customer Relationship Management platform (CRM). Deze wereldwijd veel gebruikte cloudoplossing is gericht op het optimaliseren van klantinteracties. Ruim 150.000 organisaties van groot tot klein in binnen- en buitenland maken gebruik van het Customer 360 platform.
Het platform bestaat uit vele modules. Zoals Sales Cloud voor verkoop, Service Cloud voor klantenservices en Marketing Cloud voor marketing. Alle modules “praten” met elkaar. Je krijgt hiermee een totaalbeeld van alle klantinteracties. Wij helpen organisaties met dit CRM meer uit klantdata te halen.
Wij bieden ook de mogelijkheid om koppelingen te maken met onze in-house afdelingen:
Na een implementatie blijkt vaak dat gebruikers nog een aantal zaken beter wensen in te inrichten. Lees hier verder hoe wij jou kunnen helpen, of neem hieronder contact met ons op.
Betere inrichting
Logischer opzetten
verbeterslag doorvoeren
Gebruikersrollen toekennen
Lisette Schulp Client Service ManagerOp zoek naar een Salesforce partner? Met enthousiasme verken ik met jou de mogelijkheden van onze dienstverlening. Ik kijk er naar uit om je te spreken!
Form has been submitted successfully!