klant contact centrum

Het Klant Contact Centrum van dbf ontzorgt je volledig!

k
lantcontact goed geregeld

klant contact centrum

Je klanten bedienen zoals jij dat wilt, goed dus :)

h
oe werkt het?

Klant Contact Centrum inrichten en je klanten écht bedienen

Zodra je, als organisatie, jouw eerste klanten bedient, is het belangrijk dat zij contact met je kunnen opnemen. Bij onderlinge samenwerkingen met een klein groepje zakelijke klanten zul je niet zo snel een volledige klantenservice inrichten. Betreft het daarentegen een webshop of bijvoorbeeld een dienstenplatform, dan heb je een centraal punt nodig waar alle klanten terecht kunnen met vragen en opmerkingen.

Bedrijven worden anno nu gedefinieerd door hun klanten. Een stapel succesvolle marketingcampagnes is niets meer waard zodra er ontevreden klanten zijn die van zich laten horen. En dat terwijl die ontevredenheid in de meeste gevallen met een simpele oplossing verholpen of zelfs voorkomen kan worden.


h
oe werkt het?

Mogen wij je helpen?

Wanneer je net begonnen bent of graag ontzorgd wilt worden bij het inregelen van het klantcontact, kunnen wij je daarbij ondersteunen. Met ons eigen Klant Contact Centrum (KCC) verzorgen wij het contact met jouw klanten volledig volgens jouw wensen, zodat jij je kunt bezighouden met de werkzaamheden die voor jou het belangrijkst zijn. Het klantcontact is dus goed geregeld! We vertellen je graag meer over de manieren waarop dbf het KCC kan inrichten.

Info aanvragen Klant Contact Centrum


c
ommunicatie

Contactmogelijkheden

Communicatie staat voor veel klanten hoog op de prioriteitenlijst. Zij verwachten dat zij altijd én goed geholpen worden. Vaak zijn klanten die goed worden geholpen met hun klacht zelfs meer te spreken over een bedrijf, dan klanten die tevreden zijn maar nooit contact hebben gehad. Het draait daarbij om een combinatie van goede bereikbaarheid en service. Die pijlers liggen dan ook aan de basis van ons KCC.

c
ommunicatie

Telefonie

Voor veel klanten werkt bellen het makkelijkst. Zij kunnen dan middels persoonlijk contact hun vraag stellen en de medewerker is in staat aan de hand van de beschikbare informatie de vraag te beantwoorden. Dit maakt telefonische bereikbaarheid belangrijk voor klanten. Ons KCC beschikt over bekwame medewerkers die jouw klanten graag te woord staan en klachten of verzoeken registreren. Naast inbound kunnen wij ook outbound bellen met klanten of prospects.

Voor Stichting Vrienden van het Sophia is het Klant Contact Centrum (KCC) van dbf ingezet om het contact met de donateurs te onderhouden en de juistheid van de bestaande gegevens te controleren.

Lees de praktijk case


c
ommunicatie

Mail

Ook e-mail is veelal een goed ondersteunend middel voor klantcontact. Wanneer men bijvoorbeeld een openstaande factuur via e-mail wil ontvangen, of men heeft niet de mogelijkheid om telefonisch te communiceren. Om deze en vele andere redenen is een mailbox die netjes wordt bijgehouden vaak onmisbaar bij het klantcontact. Wij kunnen de mails vanuit ons KCC conform jouw wensen en eisen afhandelen en rapporteren op inhoud en aantal.

Info aanvragen e-mail uitbesteden KCC


c
ommunicatie

Live chat en WhatsApp

Naast telefonie en e-mail bieden wij ook twee relatief nieuwe contactmogelijkheden die vaak hand in hand gaan met elkaar. Door te chatten of WhatsAppen met klanten kunnen zij in een zeer korte doorlooptijd op een eenvoudige manier geholpen worden. Vaak leidt een chat- of WhatsApp-gesprek tot een tevreden klant of nieuwe aandacht voor een openstaande mail of terugbel-afspraak. Klanten waarderen het enorm wanneer zij op deze manier snel en laagdrempelig in contact kunnen komen.

Info aanvragen LiveChat uitbesteden KCC


e
n nog meer

Met webcare inzicht

Het is prettig wanneer klanten onderling over jouw bedrijf praten, zeker wanneer dat positief is! Met de webcare diensten van ons KCC worden klantuitingen en -vragen op sociale media gemonitord. Volledig volgens jouw wensen wordt hierop gereageerd, zodat jouw merk een actieve en betrokken houding laat zien.

Info aanvragen webcare uitbesteden KCC


o
plossen

Klachten lossen we graag samen met jou op

Ondanks al jouw inspanningen komt het voor dat er klanten ontevreden zijn. Door onze jarenlange ervaring zijn we hier goed op voorbereid. Wanneer we het klantcontact uit handen nemen zullen we deze ervaring inzetten en samen met jou de beste manier vinden om hier mee om te gaan. De klantsignalen monitoren, registreren én rapporteren wij naar jou, zodat jij goed inzicht hebt en eventueel de geleverde dienst kan verbeteren.

Afspraak maken Klant Contact Centrum


e
xtra werkzaamheden

Praktische toepassingen

Met alleen het klant contact ben je er nog niet. Als het contact is afgehandeld blijven er altijd nog administratieve handelingen over die veel tijd in beslag kunnen nemen. Denk daarbij aan bijvoorbeeld de archivering en volgens de AVG richtlijnen vernietiging van aanmeldingen of aanvragen, klantgegevens en poststukken. Anderzijds moeten er soms producten geretourneerd of verzonden worden. Ook deze werkzaamheden kunnen wij uit handen nemen, zodat je volledig ontzorgd wordt.

> Download folder: Klant Contact Centrum

s
ales force

In controle zijn

We gebruiken onze zeer toegankelijke CRM (Customer Relations Management)-applicatie Marion, maar kunnen ook werken met andere applicaties zoals bijvoorbeeld Sales Force om alle informatie van en voor jouw klanten te registreren. Zelf krijg je uiteraard ook toegang tot de gewenste applicatie, zodat deze waardevolle informatie ook buiten het klantcontact om ingezet kan worden. Uiteraard zijn wij altijd bereid om je te ondersteunen zodat jij snel aan de slag kunt. Want alles wat wij voor jou doen, rapporteren we wanneer en zo vaak als jij wenst, zodat jij als klant altijd en overal inzicht hebt in wat er speelt. Lekker transparant! En vergeet niet, je bent áltijd welkom bij ons voor een kop koffie of thee en om live te zien hoe wij met jouw klanten om gaan.

Contact
c
ontact met dbf

Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden?

Zoals je wellicht hebt opgemaakt uit de tekst is het Klant Contact Centrum van dbf uitermate enthousiast over het inrichten van klantdiensten. Of je nu zoekt naar extra handen bij het telefoneren of het klantcontact juist geheel uit handen wil geven, ons KCC staat voor je klaar.

Wil je graag meer weten over ons KCC of heb je nog vragen. Neem dan vrijblijvend contact op met een van onze dbf'ers, dan gaan wij graag in gesprek.

Tot ziens!

Afspraak maken KCC

info@dbf.nl / 010 - 264 60 60
Meer lezen over dbf

Wij maken gebruik van cookies. Wil je meer weten?